vrijdag 10 december 2010

Gratis afhalen: The Body Shop Jolly Orange douchegel!


Een hele goede morgen iedereen! En een goede morgen is het zeker want er is leuk nieuws over The Body Shop. Ten eerste hebben ze - eindelijk - een webshop geopend! En ten tweede zijn ze ook een Facebook pagina gestart! En ten derde kun je een gratis shower gel afhalen van de limited edition lijn Jolly Orange (dit kan t/m 12 december en zo lang de voorraad strekt, dus wees snel!) als je hun Facebook pagina liked. Zei er iemand gratis?


De webshop van The Body Shop is van start gegaan met een basisassortiment, waaronder de lijnen gezichtsverzorging en bad & body, plus een selectie kerstcadeaus. In de komende maanden zal de webwinkel uitgebreid worden met meer collecties en exclusieve aanbiedingen, dus houdt deze site goed in de gaten! De seizoenslijn Jolly Orange is niet in de winkels te koop maar alleen via de webshop. Deze lijn bestaat uit een Body Butter, Shower Gel (gratis af te halen!) en een lip balm.

Wat moet je doen om een gratis Jolly Orange shower gel te scoren? Log in op Facebook en ga naar de Facebookpagina van The Body Shop Netherlands. Klik op de button 'Dit vind ik leuk' en print de voucher uit. Vul hem in, ren naar de dichtstbijzijnde winkel en haal je gratis Jolly Orange shower gel op! Mijn moeder heeft er al eentje opgehaald, hier in Houten zijn er dus nog genoeg. Het is overigens een full size 250 ml fles, whoohoo!


Ik heb de gehele Jolly Orange lijn hier thuis liggen en geloof me, deze wil je hebben! Ik moet zeggen dat de naam er voor zorgt dat je denkt dat deze lijn sterk naar friszure sinaasappels ruikt, maar dat is niet zo. Jolly Orange heeft geen overheersende citrusgeur maar juist een subtiele, zachte, fruitigzoete geur. De Shower Gel ruikt iets sterker naar sinaasappel dan de Body Butter en de Lip Balm, maar over het algemeen lijkt er eerder een bloemige geur te overheersen, zoals de geur van de Moringa lijn.
Jolly Orange Shower Gel - 250 ml - €8


Jolly Orange Body Butter - 200 ml - €17


Jolly Orange Lip Balm - 15 ml - €7


De Shower Gel en Body Butter zijn heerlijk zoals we gewend zijn van deze producten van The Body Shop uit andere lijnen, maar de Lip Balm is wat mij betreft de uitblinker van deze Jolly Orange collectie! De balm is niet waxy zoals de meeste balms, maar juist heerlijk buttery & creamy. Eventjes met je vinger in het leuke tinnetje wrijven en de balm smelt onder je vingers en is gemakkelijk aan te brengen op je lippen. De balm is goed vettig, plakt niet, en houdt mijn lippen een groot deel van de dag moisturized & fresh. En de geur is werkelijk waar yummy! Heel zacht en subtiel fruitig, romig ook wel. Ik weet niet of ik het kan zeggen maar, ik zeg het gewoon. Ik vind dat deze Lip Balm naar een Split ijsje ruikt! ^^

Aan de ene kant is het leuk dat de webshop deze lijn exclusief online verkoopt, maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het fijner is om de producten eerst te zien, voelen, testen en te ruiken in de echte winkel.

Hoe dan ook, haal jouw gratis exemplaar van de Jolly Orange Shower Gel maar snel op voordat ze weg zijn! Ruik, wordt verliefd op de geur en bestel de rest van de collectie via de webshop
Hebben jullie hem al gescoord, of zijn jullie dat nog van plan?

Until next time,
Serena Verbon