zaterdag 6 november 2010

Win! Mr. Moustache sieraden!


Misschien hebben jullie het al gemerkt, maar vrouwen met snorren zijn very HOT and HAPPENING lately. Katy Perry mag graag een snorremans onder haar neus plakken en de snor maakt ook regelmatig zijn entree op de catwalk. Doe mee met deze trend en win een Mr. Moustache sieraden set aangeboden door Capricci.nl. Lees snel verder om te kijken wat te moet doen om te winnen!



Capricci.nl is een fijne webshop met te gekke sieraden en accessoires. Vorig jaar heb ik eigenaresse Morena ontmoet tijdens een pers event en ik heb bewondering voor haar moed en doorzettingsvermogen. Morena is een jonge, studerende meid die al haar vrije tijd steekt in Capricci. Sinds kort hebben ze Capricci geregistreerd als merk en maken ze onder deze naam hele leuke sieraden zoals de Mr. Moustache lijn, bestaande uit een ketting en ring.


Mr. Moustache ketting - €10,95
Mr. Moustache ring - € 7,95


De ketting is verstelbaar van 40 tot 45 cm en de ring is verstelbaar (so, one size fits all). Om kans te maken op deze Mr. Moustache set en mee te doen met deze snorrentrend moet je het volgende doen: ik zeg SNOR en jij denkt METEEN ... (dit kan een associatie zijn, een gevoel, persoon, noem het maar). Het gaat erom dat jouw eerste reactie of gedachte bij het horen of lezen van het woord snor in je comment gezet wordt. Gewoon, wat er spontaan in je opkomt dus!

Capricci, eh, capiche?

Vivienne Westwood show - fall 2008

De winactie loopt t/m 12 november 2010 00:00 u. Tot die tijd kun je lekker comments plaatsen. Omdat ik het liefste winacties laat winnen door BeautyLab bezoekers maak ik de winnares via mijn site bekend. Ik kies een winnares door middel van loting, dus iedereen maakt evenveel kans. Als ik een week na de bekendmaking nog niets van de winnares heb vernomen kies ik iemand anders. Verder zou ik het ook leuk vinden als jullie me zouden volgen via Bloglovin' en Twitter (en RT deze leuke winactie!), al heeft dit geen invloed op het winnen van deze winactie.

Ik ben benieuwd naar jullie inzendingen! Waar denk ik zelf aan als ik denk aan snor? Magnum.


Bekijk ook echt even de webshop Capricci.nl voor nog meer leuke fashion sieraden- en accessoires.

Good luck!

Until next time,
Serena Verbon