zondag 7 november 2010

Wimper extensions: goed of slecht?


Zo'n 2 maanden geleden besloot ik wimper extensions te nemen. Inmiddels is de laatste extension uitgevallen. Ik heb besloten om geen refill te nemen - al zou ik dat wel heel graag willen - omdat ik jullie eerst wilde laten zien wat wimper extensions doen met je echte wimpers. En geloof het of niet, maar ze lijken nu haast wel langer en voller! Of ben ik nu gek....



Hieronder heb ik een foto collage gemaakt van mijn wimpers voor de wimper extensions, tijdens en na, zowel met als zonder mascara. Ik kan er een lang betoog over schrijven, maar de foto's zeggen ook al genoeg lijkt me!

Toen ik aankondigde wimper extensions te nemen riepen een paar bezoekers in paniek: 'Nee, niet doen Sjereen! Je verliest al je wimpers!'. Jolanda van EyelashExpress vertelde me juist: 'Door dat je geen mascara gebruikt en dus ook niet meer iedere avond in je ogen loopt te wrijven hou je er op den duur juist meer over.' Op dat moment leek het me erg onwaarschijnlijk, maar nu ik de foto's zo zie denk ik dat ik het wel met haar eens ben.

Er bestaan verschillende soorten wimper extensions. Zo heb je ook de 'plukjes' manier, waarbij er 3 (of meer) extension-wimpers per eigen wimper worden bevestigd. Dit is voor je eigen wimper vrij zwaar en deze zal dan ook sneller uitvallen. Jolanda past een manier toe waarbij ze slechts 1 extension-wimper per eigen wimper bevestigd. Dat is natuurlijk veel meer werk, maar wel een stuk veiliger voor je eigen wimpers. 

Foto's van voren genomen:



Foto's van de zijkant genomen:

Nu mijn extensions verdwenen zijn ga ik snel een aantal mascara's reviewen, maar zodra ik dat gedaan heb neem ik ze weer! Ik ben fan! En zoals jullie zien doet het geen afbreuk aan je eigen wimpers. Tenminste, niet de manier die Jolanda hanteert.

Overtuigd?

Until next time,
Serena Verbon