zondag 21 november 2010

WIN! 3 x Tommy Hilfiger denim LOUD T-shirts!



In samenwerking met MOOI Parfumerie mag ik Limited Edition shirts weggeven van Tommy Hilfiger Denim. Deze shirts zijn speciaal ontworpen voor de parfum lancering van LOUD. Ik verloot 3 setjes bestaande uit een dames- en een heren shirt. Kunnen jij en je boyfriend leuk matchend door de stad paraderen. Of misschien maak jij er je broertje wel heel gelukkig mee!


Het nieuwste parfum van Tommy Hilfiger heet LOUD! Dit parfum is het resultaat van een creatieve samenwerking tussen 5 toptalenten op het gebied van muziek, parfum en film. LOUD is brutaal, fris, origineel en inspirerend! Voor zo ver ik weet is het is voor het eerst dat een parfum zich zo heeft laten inspireren door muziek en dat zie je ook meteen af aan de flacon, die de vorm van een vinylplaat heeft. 

Speciaal voor de LOUD lancering heeft Tommy Hilfiger denim limited edition shirts ontworpen. De shirts zijn verpakt in een rond doosje en hebben wederom de vorm van een grammofoonplaat.

De shirts voor dames vallen mooi strak en getailleerd. Ze zijn vrij lang, ze komen over mijn billen wat fijn is, want nu kan je ze ook gewoon boven een legging dragen. De shirts zijn gemaakt van 100% katoen. Hoe het heren shirt eruit ziet weet ik eigenlijk niet, ik heb nergens een afbeelding kunnen vinden. Ik ga er van uit dat het dezelfde print bevat en ook voor een herenshirt mooi strak valt.




Deze shirts zijn erg uniek en limited, echte collectors items! En jij maakt nu kans om er 2 te winnen, eentje voor jezelf en eentje voor een boy (vriend, broer, beste vriend, buurjongen, klasgenoot?). Ik mag 3 sets verloten. Maar wat moet je doen om kans te maken op een Tommy Hilfiger LOUD T-shirt set?
  • Volg me op Bloglovin'. Vul je emailadres in en klaar! Geen spam.
  • RT het volgende op Twitter: Ik doe mee met de Tommy Hilfiger LOUD winactie op www.BeautyLab.nl - doe ook mee! RT
  • Laat een comment achter met jouw favoriete nummer die je altijd LUIDKEELS meeblert! Zet er dan meteen bij of je me volgt op Bloglovin' en of je de winactie hebt geretweet via Twitter. Zet er ook bij aan wie je het herenshirt gaat geven, en welke maten de shirts moeten hebben.
  • Deze winactie loopt maar 3 dagen, dus t/m 24 november 00:00 uur. Hierna zal ik de uitslag zo snel mogelijk OP DE SITE bekend maken. Houd de site dus in de gaten als je wil weten of je hebt gewonnen. Hoor ik na een week niets van de winnaars, dan kies ik een nieuwe winnaar, ik moet streng zijn! Dit doe ik omdat ik het liefste prijzen weg geef aan regelmatige BeautyLab bezoekers.

Succes meiden!

In een volgend artikel zal ik de geur LOUD uitgebreid reviewen en maak je nog een keer kans om te winnen, want dan verloot ik het parfum!

Until next time,
Serena Verbon