zondag 21 november 2010

MNY Gloss in huls
















































Oeh! Hebben jullie de MNY display al ontdekt in jullie plaatselijke Etos? De producten die er voor mij meteen uitsprongen waren de glossjes in huls. Ze hebben ontzettend mooie kleuren en een prachtige shimmer. Ik nam de 6 kleuren mee die mij het meeste aanspraken en ik heb ze voor jullie geswatched en getest! Benieuwd wat ik er van vind?




Ik zei het bij de MNY nagellak al, maar ik vind het nog steeds een slechte keuze om alle producten 3-cijferige nummers te geven. Niemand weet volgens mij uit hun hoofd welk nummer ze zelf hebben en als ik nu een MNY product zou willen aanraden zou ik zeggen "ja, uh, die felle roze, in huls, weet je wel?". Naast het feit dat het niet handig is, is het ook nog eens oersaai! Onze fantasie wordt er nu niet bepaald mee geprikkeld. Het is dat ze zo goedkoop zijn...

De MNY Gloss in huls kost namelijk slechts €2,99 per stuk (5ml). Ze zijn gemiddeld een stuk kleiner dan de meeste gloss die ik ken maar vergelijkbaar met de MAC Viva Glam Gaga gloss (qua inhoud en formaat).









Zoals je ziet zijn de glossjes vrij sheer (doorzichtig). Ik vind het dan ook moeilijk om verschil te zien tussen bijvoorbeeld 281 en 285, terwijl de kleuren er in de huls toch heel anders uitzien. Vandaar dat ik ook de huls er bij heb gefotografeerd, ik was bang dat ik de kleuren anders door elkaar zou halen! Wat wel heel mooi overkomt zijn de shimmers en glitters in de gloss. De rode kleur, 377, is overigens wel goed gepigmenteerd. Weliswaar niet zo rood als in de huls, maar zeker goed aanwezig.

De gloss zelf is niet sticky, brengt gemakkelijk aan en blijft (voor een gloss) normaal tot redelijk lang zitten. Als je op zoek bent naar goed gepigmenteerde, dekkende gloss dan is MNY Gloss in Huls niets voor jou. De kleuren zijn namelijk vrij sheer, maar geven net dat beetje extra aan je look, maken het af. Deze kleuren geven je look  een frisse uitstraling doordat je lippen sprankelen! Mijn persoonlijke favorieten zijn; 365 en 565. Deze kleuren doen me trouwens een beetje denken aan die Pink Ribbon lipgloss van Estee Lauder!

Hebben jullie al glossjes van MNY gescoord? Wat vinden jullie er van?

Until next time,

Serena Verbon