zaterdag 13 november 2010

WIN! 3 x MischaRocks pakket!


Zijn jullie ook zo enthousiast geworden door mijn artikelen over de producten van Mischa Rocks? Well, today is your lucky day! Van MixtBaby - de haarsalon die Mischa Rocks heeft gecreĆ«erd - mag ik namelijk maar liefst 3 pakketten verloten met Mischa Rocks producten, afgestemd op jouw haarsoort. Lees snel verder om te lezen wat je moet doen om kans te maken op zo'n gaaf pakket!


Zoals ik jullie eerder had verteld heeft MixtBaby gekozen voor de naam Mischa omdat het 'creatieveling' betekend. Daarbij is het ook nog een naam die zowel aan mannen als aan vrouwen gegeven kan worden. MixtBaby bestaat uit een heel creatief team en de producten zijn unisex. Er is dus goed over de naam nagedacht en ik vind de naam dan ook echt goed gekozen!

Maar wat nou als deze naam al bezet was en MixtBaby voor een andere naam moest kiezen voor hun lijn? Welke naam zou dat dan moeten zijn, en waarom? Laat je antwoord achter in de comments en vermeldt er meteen bij welk type haar je hebt. Bijvoorbeeld, kort, krullend, lang, droog, stijl, kroes, etc. De pakketten zullen samengesteld worden op basis van jouw haartype en bestaan uit o.a. een shampoo, conditioner en enkele stylingsproducten. Al met al een pakket van om en nabij de €60, dat is een behoorlijk grote prijs! Goed je best doen dus! Kijk voor eventuele inspiratie ook even op de site MischaRocks.com.


Je kunt je comment achterlaten t/m vrijdag 19 november 2010 00:00u. Tot die tijd kun je lekker comments plaatsen. Omdat ik het liefste winacties laat winnen door BeautyLab bezoekers maak ik de winnares via mijn site bekend. Ik kies een winnares door middel van loting, dus iedereen maakt evenveel kans. Als ik een week na de bekendmaking nog niets van de winnares heb vernomen kies ik iemand anders. Verder zou ik het ook leuk vinden als jullie me zouden volgen via Bloglovin' en Twitter (en RT deze leuke winactie!), al heeft dit geen invloed op het winnen van deze winactie.

De uitslag van de Mr. Moustache winactie maak ik vanmiddag bekend!

Succes iedereen!

Until next time,
Serena Verbon