vrijdag 12 november 2010

VIP Goodiebags


Veel meiden waren benieuwd wat er nu precies in de goodiebags zat allemaal, dus bij deze even een apart artikeltje! Helaas ben ik zelf vergeten om er uitgebreide foto's van te maken, maar gelukkig hebben de meiden zelf hun best gedaan met foto's, verslagen en zelfs een video. Hierboven laat Milou van Cherize.nl een deel van haar goodiebag zien. Enjoy!


Door een RSVP die ik over het hoofd had gezien kwam er een meisje extra, in totaal dus 21 meiden! Omdat ik voor de meeste goodiebags precies 20 items had ontvangen en van sommige kleinere webshops minder dan 20 items heb ik alles zo goed mogelijk geprobeerd te verdelen over de tassen. De goodiebags verschillen onderling dus een beetje.

Lees hier de leuke Goodie Bag artikelen van Madam Lotte, Labels and Lipgloss en PrettyHappy.

De Goodie Bags waren o.a. gevuld met;
  • Luxe toilettas met handcreme van Dead Sea Premier via MagicPremier
  • Oliebrandertje en SoyScents gemaakt door mijn moeder via PearlMania
  • Solid perfume in verschillende geuren gemaakt door moi!
  • Nfu Oh! flakie lakjes via Nail XL
  • Bumble & Bumble haarproducten via MixtBaby
  • Bloemen ringen via CrazyDaizy
  • Diverse sieraden via Capricci
  • Diverse sieraden via In My Dresser
  • Snowberry sample via Pure Beauty Boutique
  • Waszakje met BH bandjes via Rosa Underwear
  • Dreams Unlimited sample en de tas zelf via The Body Shop
  • mini Clarins nagellak in een mooi nude kleurtje
  • Benefit lipshine gloss
  • Thierry Mugler Womanity sample
  • Zenner Lush haar accessoires
  • T-shirts van Twin-set
  • Kanebo Sensai Silky Purifying cleansing oil en creamy soap
  • Elmex tandpasta sensitive professional
  • Smooth-365 serum van Goodskinlabs (+ keycords en pennen)
  • Diverse beauty producten en samples uit eigen stash

Verder ontving ik net te laat spulletjes van Ydeltuyt.nl en Skinproducts.nl, echt jammer! Maar deze producten bewaar ik gewoon voor een volgende winactie, ik zorg er voor dat ze goed terecht komen! De producten hierboven zonder link zijn gedoneerd door PR bureaus overigens, ik heb alleen links geplaatst van webshops zodat jullie daar ook nog even een kijkje kunnen nemen.

Bij deze wil ik alle webshops en PR bureaus die me hebben geholpen heel hard bedanken voor de samenwerking! Zonder jullie was het maar een karige goodie bag geworden en ik ben ontzettend blij en dankbaar met alle bijdrages die ik heb gekregen. Ik wilde de meiden echt een goedgevulde tas met beautyspullen mee naar huis geven omdat ik ze echt dat bijzondere VIP gevoel wilde laten beleven, iets wat ze allemaal echt hebben verdiend!

Bedankt!

Until next time,
Serena Verbon