zondag 28 november 2010

Webshop: Crazy Daizy

CrazyDaizy.nl is een webshop met de meest romantische en schattigste ringen e-var! Vriendinnen Stèphanie en Dominique maakten hun eigen ringen als hobby, maar bij doorslaand succes besloten ze hun creatieve handen ineen te slaan en zo ontstond de Crazy Daizy webshop. Crazy Daizy biedt betaalbare, handgemaakte ringen aan voor een betaalbaar prijsje.


Sinds de Halloween VIP Party ben ik ook in het bezit van een origineel Crazy Daizy exemplaar. De meiden hadden namelijk een heleboel ringen gedoneerd voor de goodiebag (mijn dank is groot!) en zelf mocht ik er ook eentje uitzoeken. Ik ben gek op roze, dus koos ik voor een prachtig gedetailleerde lichtroze bloem.

Crazy Daizy heeft momenteel 7 verschillende lijnen;
  • Little Daizy’s - Bloemen met een eenvoudige, verstelbare ring
  • Crazy Daizy’s - Bloemen met een opengewerkte, verstelbare ring
  • Daizy’s Hearts – Bloemen op een grote zetting
  • Movie Stars - Knotsen van rozen!
  • Super Stars – Knotsen van andere bloemen!
  • Crazy Colors - Bloemen met vrolijk gekleurde ringen
  • Crazy Cuteness - Cupcakes, bunnies en uiltjes

De ringen zijn allemaal verstelbaar vanaf maat 7, superhandig! In de meeste gevallen zal de ring gewoon passen, om welke vinger dan ook. 




Wat een beauty he? Ik vind het zo leuk dat de ringen met de hand worden gemaakt, dat geeft het toch iets speciaals. Ook geven de meiden hele leuke (en origineel gevonden) namen aan de ringen. Een personal touch, I like it! Crazy Daizy heeft kleine, subtiele ringen in hun assortiment, maar ook knotsen van eyecatchers! Hun ringen zijn in elk geval niet voor muurbloempjes ;-)

Check hier hun webshop en laat je verleiden! Prijzen gaan al vanaf €5,99 (inclusief btw en verzendkosten). 

Until next time,
Serena Verbon