zondag 28 november 2010

New Shoes!


Gisteren showde ik ze al in het Primark Shopping Haul filmpje, my new shoes! Uit jullie comments merkte ik dat er sterke behoefte was voor een close-up foto, en laat de zon vandaag nu schijnen! 


Deze pumps zijn peep-toe, dus met een open teen. Alles is van plastic (de onderkant, binnenkant) en de buitenkant is bekleed met een soort satijn-achtige stof in een lichte kleur bruin/grijs met een lila ondertoon. Very pretty!



Als blikvanger zijn de pumps bezaaid met plakkristallen rondom de hiel en de hak. In het zonlicht schitteren ze zo mooi! Die schittering is erg moeilijk om op de foto te krijgen, maar zoals je op de foto kan zien heb ik er toch een paar weten te vangen. In het echt zie je de steentjes nog vele malen meer fonkelen!

Deze pumps kocht ik bij de Primark in Rotterdam en de prijs is €19. THAT'S RIGHT! Nog geen 20 ekkies voor deze prachtige glamourous pumps!

Ze zijn er ook in het zwart met zilveren kristalletjes. De pumps zitten goed (ik slip er niet uit), knellen niet en ik kan er wonderbaarlijk genoeg op lopen. De hak is 12 cm hoog, maar aan de voorkant is er een klein plateautje van 1,5 cm, dus je zou kunnen zeggen dat de hak 10,5 cm hoog is.



Wat vinden jullie er van?

Until next time,
Serena Verbon