zaterdag 27 november 2010

Video: Primark Shopping Haul (klik hier)



Vandaag ben ik met Nena en vriendin Linda naar de Primark geweest, die ene in het winkelcentrum Alexander in Rotterdam. We waren er vrij vroeg al, iets na tienen, maar toen al stond de winkel stampvol graaiende mensen. Met het nodige ellebogenwerk hebben we ons een weg weten te banen door de Primark terwijl we onderweg wat spullen in ons mandje smeten. In deze video laat ik jullie mijn aankoopjes zien van vandaag, wat voornamelijk bestaat uit A LOT OF SOCKS! Enjoy!


Ik denk dat de meute toch het meeste afkomt op de Primark, maar in het winkelcentrum bevinden zich ook o.a. een WE, Sting, Zara, New Yorker en nog een aantal leuke schoenenwinkels. Verder is er een Sabon, Douglas, Trekpleister en een Ici Paris XL. Laat ik het zo zeggen, there's more than Primark!

De Primark is een leuke winkel, groot en goedkoop (dat vooral) waar je echt supergave schoenen kunt scoren voor erbij. Ik zeg speciaal 'voor erbij' want de meeste schoenen zijn gemaakt van goedkoop materiaal en hebben zulke hoge hakken dat ze niet goed kunnen zijn voor de gezondheid van je voeten. Geen schoenen voor iedere dag lijkt me. 

Verder hebben ze leuke tasjes, accessoires, badjassen, lingerie, sjaals, handschoenen en mutsen, maar qua kleding is het niet perse een must-go-to. De kleding is gewoon mwah. Ik denk dat je bij de H&M, Zara of Vero Moda leukere kleding scoort voor ongeveer dezelfde prijzen, misschien iets duurder, maar kwalitatief beter. Primark kleding is niet zo mooi afgewerkt, gemaakt van 100% viscose, en oogt daarom wat goedkoper en minder mooi. I'm just sayin'!

Hoe dan ook, het was een gezellig dagje shoppen! Ik ben benieuwd wat jullie van mijn aankoopjes vinden. Wat vinden jullie zelf eigenlijk van de Primark?

Until next time,
Serena Verbon