zaterdag 27 november 2010

Dotting Pens

Dotting Pens, hoe kon ik ooit zonder ze? Ik maar stipjes maken met sateprikkers en nagellak kwastjes. What was I thinking? Dotting Pens zijn de ultimate nail art tools! Je creĆ«ert op een simpele manier gelijkmatige stippen in verschillende soorten en maten. Als je into the nail art bent kan ik je deze pennen van harte aanbevelen! Lees verder voor meer info en inspiratie foto's.


Inspiratie;








Gaaf he? Ik ging meteen aan de slag met mijn eigen Dotting Pens en ontdekte dat je er ook heel goed bloemetjes en Mickey Mouse mee kan maken. Hieronder mijn probeersels;



Ik ben helemaal in mijn nopjes met deze Dotting Pens. Echt, waarom heb ik deze niet eerder gekocht? Ze maken nail art zo veel makkelijker! Echte nail art must-haves als je het mij vraagt.

Ik kocht mijn pennen bij MardyMakeUpShop. De blauwe maakt de grootste stippen, daarna de roze en de geel/oranje maakt de kleinste. Ik kocht ze alledrie omdat ik stippen wilde maken in alle soorten en maten. De pennen zijn slechts €1,95 per stuk en MardyMakeUpShop doet er altijd een leuk kaartje bij, een schattig zakje en een nagelvijltje. Ze leveren goede, persoonlijke service en zijn nog snel ook! 

Van welke nagels zal ik een tutorial maken?

Until next time,
Serena Verbon