dinsdag 9 november 2010

Webshop: Bubba with Glasses


Er is een nieuwe Nederlandse sieraden- en accessoire webshop geopend genaamd Bubba with Glasses! Ik ben gek op sieraden, ringen voornamelijk, dus als er weer iets nieuws te vinden is op sieraden gebied dan word ik daar altijd blij van. Na een paar klikken in deze nieuwe webshop ben ik fan. Supergave sieraden, gerangschikt op thema, met kleine prijsjes. Kijken jullie mee naar mijn Bubba with Glasses ringen die ik opgestuurd kreeg?


Om te vieren dat Bubba with Glasses zijn digitale deuren heeft geopend wilde Milou, de eigenaresse, haar favoriete bloggers graag wat sturen uit de shop. Superlief natuurlijk! Ik koos voor de ring Wrap it around my finger en Snakebite, beiden uit de In the Woods collection. Wrap it around my finger valt heel klein, en Snakebite heel groot, waarschuwde Milou me nog.  Ach, zei ik, ik heb 10 vingers dus er moet toch wel 1 vinger zijn waar de ringen om passen? 



Well, Snakebite is inderdaad echt HUGE! Zelfs voor mijn duim is hij te groot. Gelukkig had Larissa hier een handig trucje op: tape! Ze heeft gewoon wat tape aan de binnenkant van de ring geplakt en toen paste hij prima om mijn wijsvinger. Met meer of minder tape kun je een te grote ring passend maken voor welke vinger dan ook. Dus, onthou deze slimme tip van mijn zusje! :-)


Tape aan de binnenkant



Het tape kun je ook gewoon alleen aan de onderkant aanbrengen, dan zie je het niet door de ring heen. In het echt valt het eigenlijk niet op moet ik zeggen, maar nu zo met close-up en met flits ineens wel.





Snakebite kost slechts €3,50 en Wrap it around my fingers kost slechts €2,00. Ik heb even heen en weer geklikt en kwam er achter dat alle sieraden en accessoires prijzen hebben die liggen tussen de €2.00 en €4,00! Ik vind dat echt hele kleine prijsjes! 

Bubba with Glasses biedt hele fashionable sieraden aan tegen betaalbare prijzen, Milou verpakt de sieraden leuk in een organza zakje en de verzendkosten zijn ook niet hoog, namelijk €1,95 per bestelling. Milou vult de shop regelmatig aan met nieuwe items, dus is er iedere keer weer keuze uit een wisselend assortiment. Naast te gekke ringen verkoopt ze ook hele leuke kettingen, oorbellen, armbanden en haaraccessoires. Het concept met de thema's vind ik heel erg origineel en uniek. Knap bedacht van deze slimme studente!


Nou, genoeg redenen om even een kijkje te nemen in de webshop Bubba with Glasses lijkt me. Wees gewaarschuwd, wegklikken zonder te kopen is tergend moeilijk...

Milou, dankjewel voor de leuke ringen! Ik heb er veel plezier van. Wrap it around my finger doet me denken aan Lord of the Rings en Snakebite is gewoon lekker groot en stoer. Mijn zusjes zaten er ook al op te azen, hehe.

Until next time,
Serena Verbon