donderdag 4 november 2010

Video: Maybelline Color Cosmos make-up look


Een tijdje terug liet ik jullie het nieuwste product van Maybelline zien genaamd Color Cosmos. Ik was erg onder de indruk van deze baked oogschaduws en de swatches spraken boekdelen. Wat een pigment! Vooral nat aangebracht zijn de kleuren goed gepigmenteerd en lijken ze haast een metallic shine te hebben met prachtige shimmers. Ik heb gisteravond een eenvoudige make-up look gemaakt met de Color Cosmos producten om te laten zien hoe geweldig ze zijn.

Klik hieronder om de video te bekijken. Enjoy!





Hierboven nog wat close-ups en een (ietwat) boze full face. Ik moet zeggen, de kleuren in het echt zijn nog een stuk intenser dan op de foto's en in de video. De flits van de camera en het backlight van de computer zorgen er voor dat de kleuren wat wegvallen. In real life zijn de kleuren niet alleen intenser, ook zie je meer van de metallic shine en hier en daar een subtiele shimmer. Love it! De twee kleuren die ik in de video heb gebruikt zijn mijn favorieten, Bronze Seduction (Blowout) en Cosmic Black/Carbon Frost. Klik hier voor het uitgebreide artikel met de swatches.

En, impressed door Color Cosmos? Ik wil de paarse en de nude ook heel graag hebben dus als ik ze toevallig zie liggen neem ik ze meteen mee! Maybelline Color Cosmos oogschaduw kost  €9,99 per stuk en ze zijn verkrijgbaar vanaf 15 november in diverse drogisten.

Until next time,
Serena Verbon