donderdag 4 november 2010

Hello Kitty Look - kiddy style!

Herinneren jullie je nog die Hello Kitty look van mij die ik maakte voor The Battle of the Beauty Bloggers? Diezelfde dag ontving ik twee onafhankelijke mailtjes van - hoogstwaarschijnlijk - moeders die hun dochterje ook een Hello Kitty look hadden aangemeten. Ik vond de mailtjes en de foto's zo spontaan dat ik ze jullie niet wilde onthouden!



Deze foto ontving ik van Annemieke met als onderwerp 'niet-scary Hello Kitty'. Nou en of, dit meisje is met haar schattige Hello Kitty look echt om op te vreten!




Deze Hello Kitty look ontving ik van de creatieve Debby.

Beide looks zijn ontzettend geslaagd! Wat zeg ik, beter gelukt dan die van mij als ik heel eerlijk mag zijn (ja ja, zelfreflectie is een bitch). Het leuke is dat de oortjes en het strikje van Hello Kitty op het gezicht zelf worden geschilderd, terwijl ik aparte oren en een strik had. Door het te doen zoals de meisjes hierboven hou je de vorm van Hello Kitty's grote brede hoofd meer intact dan op mijn manier, wat er voor zorgt dat het schattige behouden blijft. Of heeft het ermee te maken dat deze meisjes sowieso vele malen schattiger zijn dan ik? ;-)

Anyways, ik vond het zo ontzettend leuk dat deze trotse moeders hun eigen Hello Kitty look naar me opstuurden dat ik ze ook graag met jullie wilde delen. En ze mogen terecht trots zijn, zowel op de meisjes als op de geslaagde look! Wat vinden jullie er van?

Vandaag komen er trouwens nog een aantal artikelen online, so stay tuned!

Until next time,

Serena Verbon