maandag 1 november 2010

Video: Halloween Party Entree



Zo, dat was me het dagje/avondje wel gisteren tijdens de VIP Halloween Party! Hebben jullie nog gezellig meegekeken via de livecam? Benieuwd hoe de gasten werden ontvangen op mijn feestje? Hieronder in de video kun je het meemaken...

 


Een uitgebreid verslag van het feest komt morgen online, maar geniet alvast van deze leuke video die ik jullie niet langer wilde onthouden. Het was een te gekke ervaring en ik heb echt genoten van de leuke gesprekken. Jullie kijken altijd naar mijn foto's en video's, maar nu kon ik ook eens eindelijk zien wie de gezichten achter de comments en lurkers zijn. En dat viel helemaal niet tegen, I'm telling you! Jullie zijn allemaal zo leuk, grappig, lief, creatief en knap! Ik word helemaal gelukkig van jullie.

More to come...

Until next time,
Serena Verbon