dinsdag 2 november 2010

Verslag BeautyLab VIP Party Halloween edition

foto door Lize via Pink Fish Photography
Gisteren konden jullie zien wat de VIP gasten moesten meemaken om uiteindelijk op mijn Halloween Party te komen en vandaag probeer ik, zoals beloofd, een zo goed mogelijk verslag te schrijven. Hieronder vind je heel veel foto's en een leuke vlog die mijn zusjes hebben gemaakt voor hun site.


Voordat ik begin wil ik eerst de mensen bedanken die me ontzettend goed hebben geholpen. Sterker nog, zonder deze mensen weet ik niet of m'n Halloween Party überhaupt wel tot stand was gekomen! Al met al zijn we zo'n dikke week bezig geweest met voorbereiden. Daarom wil ik graag mijn vader en moeder bedanken voor alle tijd en moeite die ze hebben gestoken in de voorbereiding. Larissa, Tara en Jurjen, jullie deden het super en maakten de entree onvergetelijk! Nena, Angel en fotograaf Lize, dankjewel voor jullie hulp voor- en tijdens het feest. Zonder jullie was het me nooit gelukt allemaal. Bedankt!






Mijn zusjes hebben een leuke video gemaakt van deze dag voor hun eigen blog. Voor de VIP Party begon had ik een fotoshoot geregeld (voor het Samsung Galaxy Tab project voor ideasinmovement.nl) waarvoor ze model stonden. Bekijk hun vlog hieronder:



Zelf heb ik het feest net zo ervaren. Het was een erg hectische week en enkele uren voor het feest zat ik mezelf zowat op te vreten van de zenuwen. Natuurlijk had ik wel op twitter gelezen dat de VIP's er zin in hadden, maar toch vond ik het spannend omdat ik niet wist hoe de avond zou verlopen. Straks klikt het niet tussen ze! Straks zeggen ze niets tegen elkaar! Straks blijf ik met BERGEN eten over! Straks zeggen ze op het laatste moment af! Straks val ik tegen!


BeautyLab's VIP RIP Party...The Best Last Party e-varrr!

Toen de deurbel ging sloeg mijn hart een paar seconden over. De eerste gasten, het was zo ver, het feest ging beginnen! Het duurde even voor ze daadwerkelijk aan de deur stonden (ze moesten eerst nog langs de butler en de psychodoll) en toen ik de deur opende en al die prachtige meiden zag die ook nog eens allemaal hun best hadden gedaan met hun Halloween outfit werd ik heel verlegen en wilde ik het liefst omkeren en wegrennen! Er kwamen een stuk of 10 vrolijke meiden binnen, meteen de helft van alle VIP's, en ik hoopte maar dat ze niet merkten dat mijn hand trilden toen ik me voorstelde.


Dirt & Worms! (gekruimelde Oreo's met snoepwormen)

Ze namen plaats in de woonkamer, wees waar ze het eten en drinken konden vinden, hing hun jassen op en kwam terug. Meteen werd ik bedolven onder de kadootjes die sommigen hadden meegenomen en ik was helemaal overdonderd! Dit had ik echt niet verwacht en ik was helemaal verrast door alle aandacht. Kadootjes, voor mij? De meiden hadden alles met zorg uitgezocht, en dat is dan weer een voordeel als je een blog hebt, ze wisten natuurlijk PRECIES wat ik leuk en mooi vind. Ik kan dan ook met alle eerlijkheid zeggen dat alle kadootjes perfect bij me passen! Dankjewel meiden!


Echte sierpompoenen (van de boer) en een decoratieve skull

De bel ging weer dus ik stond al klaar om de volgende gasten te ontvangen, en ik hoopte dat de aanwezige gasten zich in de tussentijd wisten te vermaken met elkaar. Ik geloof dat het even aftasten was maar dan de meiden al snel met elkaar zaten te kletsen en te doen, en volgens mij klikte het heel goed. Ik had ook naam etiketjes laten opplakken door de butler, zodat het makkelijker zou zijn om contact te maken met elkaar.








Toen alle gasten binnen waren ging het feest eigenlijk vanzelf. Dan stond ik weer mijn katjes te laten zien in de slaapkamer, vervolgens liet ik mijn badkamer stash zien aan een ander deel van de meiden, toen stond ik weer te kletsen op het balkon bij de rokers en even later nam ik plaats op de bank tussen weer een stel andere meiden. Ik heb met de een meer gesproken als de ander en dat vind ik jammer, ik hoopte iedereen evenveel te spreken en aandacht te kunnen geven. Ik hoop dat niemand zich verwaarloosd voelde door me, het liefst had ik jullie allemaal stuk voor stuk apart genomen om lekker te kletsen en om elkaar echt beter te keren kennen!

Kim, Margot en ik

Mirjam - La Moon - en ik


Inez en ik


Lysianne (killer heels!) Margot en ik

Ik weet niet hoe de gasten het hebben ervaren, maar zelf vond ik het een geslaagd feestje! Het leukste was dat ik zowel lurkers als actieve commenters had uitgenodigd in de leeftijdscategorie 14 tot 30 jaar. Maar hoe verschillend onze leeftijden en achtergronden ook waren, het klikte gewoon! Ik hoop dat er onderling leuke nieuwe contacten zijn ontstaan en misschien zelfs beginnende vriendschappen. Voor mij was het ontzettend leuk om eindelijk eens een gezicht te kunnen plaatsen bij een lurker of commenter en ik vond het super om kennis te maken met elkaar. 

Trouwens, het eten was allemaal zo goed als op dus de meiden hebben hun buikjes rond gegeten. Nice! Daar hou ik van! Misschien is het iets Indonesisch, maar ik vind het erg belangrijk dat er veel eten te halen valt op een feestje en nog belangrijker dat er dan ook flink van gegeten wordt, hahaha!


De prachtige outfit van Daphne (die zelf ook prachtig is!)

Ik kan serieus nog wel uren doorpraten over het feest, maar ik ga er toch maar een einde aan breien! Ik zit al te brainstormen om het feest volgend jaar nog een keer over te doen maar dan misschien wel op locatie (zaaltje huren) zodat er volgend jaar nog veel meer bezoekers kunnen komen! Dat zou echt te gek zijn. Misschien wordt het wel aan jaarlijks terugkerend iets...who knows...

Ik las dat veel meiden het gezellig vonden om even te spieken op de Party via de Livecam, dat was inderdaad een erg goed idee van iemand (ik weet niet meer wie, maar bedankt!). Mijn moeder heeft de hele dag achter de livecam meegekeken hoorde ik van mijn zusjes, ze leefde helemaal mee. Schattig he.

Ik zei dat ik zou gaan breien, dus bij deze! Het feest was TOP en zeker een persoonlijk hoogtepuntje van 2010. Ik hoop dat iedereen het net zo naar zijn zin heeft gehad als ik en wie weet tot volgend jaar...


Hysterische groepsfoto

ook arme Coco moest er aan geloven...


Until next time,
Serena Verbon