donderdag 25 november 2010

Uitslag Winactie: Tommy Hilfiger T-shirts!


Afgelopen zondag vertelde ik jullie over deze te gekke winactie waarbij je 3 x een Tommy Hilfiger denim T-Shirt set (voor dames en voor heren) kon winnen! Deze limited edition shirts zijn speciaal ontwikkeld voor de lancering van Tommy Hilfiger's nieuwste parfum Loud. Ik vroeg jullie om een comment achter te laten waarin je verteld aan wie je het herenshirt gaat geven. Er kwamen superveel reacties, dus het was even wat werk, maar hieronder heb ik met de fruitmachine 3 lucky ladies getrokken! Benieuwd of jij hebt gewonnen? Klik dan even verder...


Voordat ik de winnaressen bekend maak wil ik eerst iets vertellen over het MooiBeautyTeam. Samen met mij hebben ze deze leuke winactie tot stand gebracht.

Het MooiBeautyTeam bestaat uit de Mooi-adviseurs Daniëlle, Nynke en José. De leden van het MooiBeautyTeam willen hun passie voor beauty graag delen met andere beautyfans en plaatsen dagelijks beautytips en -nieuws op Twitter (www.twitter.com/MooiBeautyTeam) en Facebook (www.facebook.com/MooiBeautyTeam). Ook op http://www.mooiparfumerie.nl/ kun je het MooiBeautyTeam volgen. We verloten ook regelmatig mooie cadeautjes onder onze followers!
Ik ben fan van mijn eigen T-shirt! Hebben jullie hem al voorbij zien komen in deze video? In het vorige artikel zei ik dat ik geen afbeelding had gevonden van het herenshirt, maar die kreeg ik net gelukkig toegestuurd. Het herenshirt is minder kleurrijk maar minstens net zo stoer! 





En de winnaressen zijn.....[insert trommelgeroffel].......

  • Gulay (Lady Gaga - Bad Romance)
  • Danique Steur (Kelly Clarkson - Since you've been gone)
  • Michelle (Bruno Mars - Just The Way You Are)


Gefeliciteerd meiden! You know what to do, stuur me je adres (en voor de zekerheid de maten) door op starpede@hotmail.com, dan geef ik alles door aan het MooiBeautyTeam en zorgen zij dat jullie deze limited edition T-shirts krijgen thuisgestuurd!

Niets gewonnen? Niet getreurd! Misschien heb jij de chicklit Mini Shopaholic wel gewonnen! De uitslag maak ik later vandaag bekend op de site. Binnenkort komen er nog veel meer winacties aan; ik verloot de damesgeur Loud van Tommy Hilfiger, 10 x €10 kadobonnen van MagicPremier.nl en een €100 kadobon van Sans-Online.nl. Genoeg kansen bij BeautyLab.nl! Ik doe mijn best om zoveel mogelijk winacties voor jullie te organiseren.

Until next time,
Serena Verbon