woensdag 24 november 2010

Make-up Talk: Kim Kardashian look



Even een experimentje! Vriendin Jacq kwam op bezoek en zoals altijd gaan we eten, theeleuten, nagels lakken, lachen, YouTube video's bekijken en make-uppen! Girl stuff dus. Ik had een foto gezien van Kim Kardashian met een prachtige make-up look en besloot die uit te proberen op Jacq. Ik heb het gefilmd zodat jullie een beetje kunnen meekijken hoe ik dat doe. Ondertussen kletsen we gewoon wat af! Weer eens wat anders dan een stap-voor-stap tutorial, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.


De look van Kim die me inspireerde;


Close-ups;




Make-up die ik gebruikt heb;

Haar wenkbrauwen heb ik bijgetekend en wat donkerder aangezet met Anastasia wenkbrauwpoeder. Verder nog een lik van mijn favoriete concealer, zwarte mascara en een zwart oogpotlood.

Ik vind deze look ontzettend mooi! Het metallic zilver staat prachtig in contrast met het donkere paarsbruine. Je ogen zijn echte blikvangers zo! Het metallic zilver lijkt licht te vangen, het schittert en glanst, terwijl de donkere kleuren in de crease zorgen voor een intense blik. En het leuke is dat ik met deze look budget make-up combineer met high end maquillage. De eerstvolgende keer dat deze oma weer eens gaat stappen ga ik deze look bij mezelf uitproberen.

Wat vinden jullie er van?

Until next  time,
Serena Verbon