woensdag 24 november 2010

BATTLE ME!


Een tijdje terug introduceerde VeraCamilla.nl en BeautyLab.nl Battle of the Beauty Bloggers - een battle waarbij we elkaar uitdaagden een mission impossible look te creeren. We hebben hier beiden veel plezier aan beleefd en het idee werd door jullie dan ook enthousiast ontvangen, helemaal super! Jullie vroegen ons meteen wanneer er weer een nieuwe battle zou komen, maar dan nu het probleem: Vera heeft wel zin, maar geen tijd! Ik ben nu dus naarstig op zoek naar een andere Beauty Blogger die met mij de strijd durft aan te gaan....

 

Veer is hartstikke goed en druk bezig voor school dus hoewel ik het super jammer vind dat wij hier niet met zijn tweetjes mee doorgaan, sta ik er helemaal achter. Een opleiding afronden is erg belangrijk. Je hebt altijd iets om op terug te vallen en een afgeronde opleiding is iets waar je best trots op mag zijn! Je hebt het wel even 4 jaar weten uit te zingen daar, en nog een diploma gehaald ook, dat doet niet iedereen je na! Dus Veer, succes met alles rondom je opleiding and make us proud!

Ik heb inmiddels al een mailtje in mijn inbox van een enthousiast meisje die de strijd met me wil aangaan, maar het lijkt me leuk om, bijvoorbeeld, eens in de 2 weken te battelen met steeds een andere beautyblogger. Bij deze doe ik dan ook een oproepje aan iedere beautyblogger die dit leest en die zich geroepen voelt! Je hoeft geen grote blog te hebben om je aan te melden (maar goed, wat is groot?), het enige is dat je niet camera shy bent (want de look neem je op in een filmpje) en een beetje lef moet hebben!

Deze battles prikkelen je creativiteit en hey, zorgen weliswaar voor wat extra traffic naar je eigen blog toe. Win-Win! Dus, doe stoer en meld je aan door een motivatiemailtje te sturen naar starpede@hotmail.com

Until next time,
Serena Verbon