maandag 15 november 2010

Uitslag Winactie Mr. Moustache Jewelry!


Vorige week vroeg ik jullie naar jullie eerste ingeving bij het lezen van het woord 'snor' en sjonge, wat heb ik gelachen met jullie comments! David de Kabouter, Mr. Bean, Meneer Krabs (Spongebob) en pizza, om maar even wat te noemen. Maar nu. Wie heeft dit leuke Mr. Moustache jewelry setje gewonnen? Lees snel verder om te zien of jij straks de snorremans kan gaan uithangen...


Allereerst wil ik even zeggen dat het superleuk is om te zien dat er zo veel respons kwam op deze winactie. Bijna 400 comments, wow! Echter maakte iedereen evenveel kans om te winnen omdat ik de winnares ga bepalen d.m.v. een loting. Ik heb een nummer via random.org getrokken en de comment die bij dat nummer hoort is die van Yuv;

Ik moet meteen denken aan een leraar bij ons op school, hij heeft veel weg van een walrus, en zijn snor is ENORM. En ik moet denken aan mijn nep snor (zo'n krullende) die ik nog steeds niet heb gebruikt, maar misschien is het wat voor mijn zorro costum. (ik ben zorro in mijn vrije tijd, namelijk).

Gefeliciteerd Yuv! Stuur je adresgegevens binnen een week naar starpede@hotmail.com en dan zorg ik dat je dit te gekke Mr. Moustache jewelry setje thuisgestuurd krijgt! Als ik niets heb ontvangen kies ik na volgende week een nieuwe winnares.

Niet gewonnen? Niet huilen! Je kunt de Mr. Moustache sieraden ook altijd nog kopen via Capricci.nl of meedoen aan mijn andere winactie waarmee je 3 x een haarverzorgingspakket kan winnen van MischaRocks!

Binnenkort nog meer winacties!

Until next time,
Serena Verbon