vrijdag 26 november 2010

Uitslag Winactie: Mini Shopaholic

Afgelopen woensdag kon je hier kans maken op een exemplaar van de nieuwste chicklit van Sophia Kinsella genaamd Mini Shopaholic. Ik vroeg jullie om een comment achter te laten waarin jullie vertelden over jullie Sinterklaas kado die jullie nooit hebben gekregen. Hartverscheurende inzendingen over voornamelijk puppy's, pony's en broertjes en zusjes. Aaaaw! Ik heb alle inzendingen met plezier gelezen en een winnaar gekozen (door loting). Benieuwd of je hebt gewonnen?




Zoals jullie misschien wel weten heb ik een favoriete manier gevonden om een winnares te kiezen en dat is met de fruitmachine! Het is wel een tijdrovend klusje om alle namen in te tikken maar als ik eenmaal op de knop druk is het dan ook wel weer spannend! De winnares van het Mini Shopaholic boek is geworden...

LISA
(Also known as @xxBlueFairyxx op Twitter)

Kanonne, niet te geloven. Tik ik zoveel namen in, wint de allereerste inzending! Zal je altijd zien!

Lisa, gefeliciteerd! Mail je mij je adresgegevens op starpede@hotmail.com? Dan zorg ik er persoonlijk voor dat je het boek zo snel mogelijk ontvangt. In verband met de stakingen bij de TNT zal ik het boek wel pas liever na het weekend versturen.

Niets gewonnen? Don't cry! Volgende week komen er weer een aantal gave winacties aan hier op BeautyLab.nl en ook zal ik binnenkort weer een Twitter Giveaway starten! 

Until next time,
Serena Verbon