zaterdag 20 november 2010

Uitslag Winactie: 3 x MischaRocks pakket!


Vorige week konden jullie hier meedoen met de MischaRocks winactie. Ik vroeg jullie om een andere naam te bedenken in plaats voor Mischa voor deze haarverzorgingslijn en jullie kwamen met hele leuke, creatieve en origineel onderbouwde namen! Erg leuk om te lezen. Klik even verder om te zien of jij zo'n pakket krijgt thuisgestuurd!


De winnaressen van de 3 verzorgingspakketten zijn;

A3N
Wat een leuke winactie!! Ik zou de naam Luna y Sol kiezen. Luna is de Romeinse maangodin en sol is de zonnegod. Je kan ook andere betekenis eruit halen zoals: dag en nacht, je zou toch willen dat je haar dag en nacht goed eruit ziet. Ik heb lang, donker bruin haar met een beetje slag.

Evelien
Ik ga voor JAZZ, ook een unisex naam die tegelijk een muzikale noot toevoegt aan de lijn wat uitermate past in het concept dat zij in hun imago willen aanhouden. Ik heb fijn lang golvend normaal haar met droge punten.

Deemz
hmmh...moeilijk hoor! maar wel leuke actie. ik dacht aan: taira-kei (spreekt t uit als: taira-kee). taira betekend smooth en kei betekend strong in het japans. de 2 meest gewilde eigenschappen voor haar! het klinkt ietwat wijverig. i'll admit. maar smooth staat voor zachtheid van de vrouw en strong staat voor de kracht van de man! dus ik vond t wel bij mixtbaby passen. mijn haar is middellang (tot nét over mn schouders),stijl met beetje slag (laagjes/asian mullet.. ), dik en word snel vet. (D=).

Gefeliciteerd ladies! Willen jullie je adresgegevens binnen nu en een week naar me doormailen op starpede@hotmail.com? Dan zorg ik dat MixtBaby de haarpakketten samengesteld voor jullie haartype zo snel mogelijk naar jullie zal verzenden. Als je niet reageert binnen de week kies ik andere winnaressen.

De winnares van de Mr. Moustache jewelry set heeft helaas niet gereageerd, dus heb ik een nieuwe winnares gekozen en dat is geworden: DesireeSpin!

Het eerste waar het me aan doet denken is een vriend van vroeger. Een ontzettende wannabe-macho die helemaal trots was op zijn snor. Jammer genoeg voor hem was het niet meer dan wat dons op zijn bovenlip.

Ook voor Desiree geldt: graag je adresgegevens doormailen binnen de week anders kies ik wederom een andere winnaar!

Vanmiddag plaats ik een nieuwe winactie op de site! Dus een nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Until next time,
Serena Verbon