vrijdag 19 november 2010

FabFashion.nl bestelling

Kennen jullie de website FabFashion.nl? Toen ik hier in eerste instantie op terecht kwam wilde ik eigenlijk meteen wegklikken - dat is toch allemaal te duur - was mijn gedachte. Tot ik daadwerkelijk een leuk item aanklikte en zag dat het maar €35 kostte. Het volgende item was €50, maar zoiets had ik laatst nog in de winkels zien hangen voor minstens het dubbele! Snel laadde ik mijn winkelwagentje vol en rekende alles af, voordat ik goed en wel zou beseffen wat ik aan het doen was...hehehe!


Online shoppen is zo heerlijk! Lekker thuis vanuit je luie stoel winkelen. Ik weet zo onderhand mijn maten wel dus 9 van de 10 keer zitten de online geshopte kleren ook gewoon perfect. Broeken blijven lastig, en schoenen helaas ook. Maar de schoenen bij FabFashion waren zo leuk en zo voordelig, I had to buy it!

Suede enkelboots - €59,95. Leuke stoere laarsjes in een mooie camelkleur.


Pump classic camel (kunstleer) - €34,95. Mijn pumps zijn op! Dus ik had weer dringend nieuwe nodig vond ik, en aangezien ik veel aardetinten draag leek me dit een mooie kleur die daar prima bij combineert.


Pump pointer black (kunstleer) - €34,95. Zijn ze niet gaaf! Zwarte pumps, altijd goed. Mijn vorige zwarte pumps heb ik weggegooid omdat de neus helemaal kaal was geworden. Doen deze je niet denken aan de bekende zwarte pumps van YSL?




Zwarte longsleeve - €24,95 (altijd goed!)

Legergroene tanktop - €14,95 (altijd handig!)




Fur Cardigan - €49,95 (lekker warm EN fashionable). Ik ben gek op vesten! Vooral op het lab is het handig, want daar is het altijd 25 graden en dan heb je ook nog eens een labjas aan. Ik doe mijn vest dan ook altijd uit onder mijn labjas, maar als ik pauze ga houden verwissel ik de labjas voor een warm vest. Handy! Het is overigens FAKE die fur. Leuk met een spijkerbroek en pumps!




Top destroyed army - € 29,95. Lekker lang, los, nonchalant shirt die super zal staan op een strakke skinny met stoere enkelboots. Hieronder een foto van een model die Balmain draagt. Zo wil ik het doen! Oh die Balmain jasjes zijn echt AMAZING! Ik wil er 1!


FabFashion.nl is het adres voor betaalbare, trendy kleding wat eruit ziet alsof het wel wat mag kosten. Wat wil je nog meer! De site wordt regelmatig aangevuld met nieuwe items, ze hebben een sale sectie en verder gewoon een erg leuke selectie aan kleding en accessoires. Het is echt mijn style, dus ik ben bang dat ik hier nog vaker zal gaan e-shoppen! Ik hoop dat mijn bestelling snel binnen is, ik ben zo benieuwd!


Kenden jullie FabFashion.nl al? En shoppen jullie vaak online kleding?
Until next time,
Serena Verbon