donderdag 18 november 2010

Nail Talk: Wanneer zijn nagels te lang?


Mijn zusje Larissa wordt al gek als haar nagels boven haar vingers uitgroeien. Dan vindt ze haar nagels te lang worden en knipt ze ze af. Ik hou persoonlijk van langere nagels, maar ook weer niet zo lang dat het eruit ziet als een dierlijke klauw en al helemaal niet zo lang als deze mevrouw. De vraag is; wanneer zijn nagels volgens jou te lang?


Hieronder heb ik even een collage gemaakt van 1. Larissa's nagellengte. Langer dan dit vindt ze te lang. 2. Mijn huidige nagellengte. Dit is volgens mij wat ze noemen een beschaafde lengte, maar het mag wat mij betreft weer net zo lang als ik eerst had. 3. De perfecte nagellengte voor mij! Dit vinden veel mensen te lang, maar ik vind het mooi zo. Deze lengte maakt mijn vingers en handen eleganter, I like it! Ik probeer ze weer zo lang te krijgen als toen, working on it!


Wanneer zijn nagels volgens jou 'te lang'? Waar trek jij de grens? En wat vinden we trouwens van lange teennagels? Eeeewl!


Until next time,
Serena Verbon