woensdag 17 november 2010

MNY Nagellak

Tijdens de Halloween VIP parteh kreeg ik van een de meiden superleuke kadootjes waaronder een stel lakjes van MNY in schitterende kleuren! Zoals jullie misschien wel weten is MNY het jongere, trendy én voordelige zusje van Maybelline New York. Ik ben erg over deze lakjes te spreken dus wilde ik graag swatches en ervaringen met jullie delen in deze post.


Helaas krijgen alle producten van MNY geen leuke namen maar oersaaie nummers. Hieronder zie je van links naar rechts nummer 549, 445, 757 en 669. De flesjes bevatten 7 ml nagellak.



445
Laat ik maar meteen beginnen bij mijn favoriete kleur, nummer 445. Deze kleur kun je denk ik het beste omschrijven als goud metallic met een zilveren ondertoon. Soms lijkt het lakje namelijk goud en soms weer zilver. Een ding is zeker, de shimmers en fijne glitters zijn prachtig en de kleur schittert van je nagels af. In het echt is de lak nog meer glittery. Lovely!

757
Deze kleur is te omschrijven als zacht olijfgroen. De lak bevat subtiele shimmers en heeft een mooie gouden parelmoer finish. Pretty!

669
Oeh! Deze is ook mooi. De kleur is anthracietgrijs en de shimmers en fijne glitters zijn goud. Het koele grijs staat in contrast met het warme goud en dat zorgt voor een prachtige en bijzondere combinatie.

549
Dit lakje is zonder poespas. Geen shimmers, glitters of parelmoer, gewoon simpel creamy and that's it. De kleur daarentegen is wel erg bijzonder en valt het beste te omschrijven als donkerbruin/grijs met een aubergine ondertoon. De glans is overigens subliem, mijn nagels lijken net spiegeltjes zo glad!

MNY lakjes lakken prima, de kwastjes zijn niet te breed en niet te smal en de lak zelf is niet te dun en niet te dik. De lak droogt normaal tot redelijk snel. Wel hebben alle lakjes minstens 2 lagen nodig voor een egaal en mooi resultaat, het zijn definitely geen one-coaters. De lakjes lakken streeploos en zonder veel problemen. De kleuren zijn lekker fashionable en trendy, geen 13 in een dozijn kleuren, met mooie finishes en een prachtige glans. En dat voor €2,49 per stuk! MNY make-up is te koop bij de meeste Etos filialen.

Wat vinden jullie van de MNY lakjes? Nog aanraders qua kleur?

Until next time,
Serena Verbon