vrijdag 5 november 2010

Michael Todd - nu ook via Mumi.nl


Een paar maanden geleden deed ik een Michael Todd bestelling waar ik nog steeds erg tevreden over ben! Vooral het Earthy Palette is waanzinnig mooi en goed gepigmenteerd. Michael Todd zocht re-sellers in Nederland en vroeg mij of ik nog leuke nieuwe webshops kende. Nou en offie! Ik vertelde ze over Mumi.nl en nu is Michael Todd voortaan via deze Nederlandse shop te bestellen. Als dank voor de tip stuurde Michael Todd me doos vol met hun producten. Benieuwd?



Michael Todd producten!


Long Wear cream shadow in City Love (links) en Forever Young (rechts)

De Long Wear creme shadow zit in een ienieminie potje. Het is heel fijn spul, lekker zacht en creamy, en flink gepigmenteerd. Het glijdt smooth over je huid heen. 



Als het eenmaal is opgedroogd blijft het heel goed zitten, ik moest echt boenen om de swatches van mijn huid af te krijgen! Overigens kun je met een heel fijn kwastje strakke lijnen trekken boven je oog met dit spul, dus is het ook nog eens prima als eyeliner te gebruiken!



Het potje is eigenlijk te klein om er met je vinger gemakkelijk product uit te krijgen, het lukt nog net, maar omdat het zulk zacht spul is maak je er ook snel weer deukjes in. Aanbrengen met een kwastje is daarom beter denk ik, dan kun je het achteraf altijd nog uitvegen met je vingers. 



Verder ontving ik een 3 Pan Palette, een palette waar je zelf oogschaduw en/of blush in kan klikken. 



De mono oogschaduws zijn uit het doosje te klikken door simpelweg op het grijze gedeelte te drukken. Vervolgens kun je ze in het 3 Pan Palette klikken.




van links naar rechts:
frosted eyeshadow in Mystical en Peek-a-Boo,
 en blush in de kleur Audrey Hepburn


van links naar rechts: Audrey Hepburn, Peek-a-Boo,
Mystical over long wear cream shadow in Forever Young,
Mystical zonder iets eronder

Vorige keer maakte ik een look met het Earthy Palette, een palette met allemaal aardse tinten. Dit palette, Smoke Palette genaamd, heeft alles om een gave smokey eye look te creĆ«ren. Het bevat veel zwart (eigenlijk een beetje te veel), een witte parelmoer kleur en een lichte, zilvergrijze shimmer. Ik vraag me echt af waarom een palette 3 kleuren zwart moet bevatten. Die ene bevat nog wel veel shimmers maar die andere 2 zijn praktisch hetzelfde...




Het pigment is in elk geval goed! Hieronder de swatches op een 'kale' huid aangebracht;




Mijn eerste indruk is wederom positief! Vooral de Long Wear Creme Shadows zijn prachtig. Ze zijn lekker zacht en brengen fijn aan, mooie kleuren, multifunctioneel, en ze blijven nog goed zitten ook! De oogschaduw kleur Mystical is echt een kleurtje voor mij, ik kan niet wachten om me hier mee op te maken! Ik ben ook erg benieuwd of de blush mij zal staan en Peek-a-Boo is een mooie kleur voor onder mijn wenkbrauwen. Ik wil er mee spelen! Het Smoke Palette is goed gepigmenteerd. Ik heb al zwarte oogschaduw dus dit palette is niet echt een aanvulling voor mijn stash, en omdat het 3 kleuren zwart bevat vraag ik me af of het wel een goede koop is (ik zou liever wat meer variatie hebben in een palette), maar het is natuurlijk ideaal voor de diehard zwart-lover!

Anyways, ik ben heel erg blij met mijn Michael Todd spulletjes! En nog leuker dat ik het heb gekregen als bedankje. Ik ben blij dat ik Michael Todd en Mumi.nl bij elkaar heb gebracht :-) Binnenkort ga ik er lekker mee spelen en de look die er dan uitrolt zal ik uiteraard hier laten zien.

Oeh, nu wordt het wel heel verleidelijk om Michael Todd Cosmetics aan te schaffen, niet? Nu het 'gewoon' te bestellen is via een Nederlandse webshop! ^^

Until next time,

Serena Verbon