maandag 18 oktober 2010

Zou je liever...: Kat von D versus Ke$ha


Oh die Ke$ha toch, dat is me er eentje hoor. Altijd in voor iets geks! Haar look wordt omschreven als 'Garbage-Chic' en ze moet hebben gedacht dat haar gouden tand een goede aanvulling was op haar neuspiercing en blauwe lippen (?). Een gouden tand! Hoe verzint ze het? Anyways, ik bedacht me wat er minstens net zo heftig en in het oog springend kon zijn als het gaat om gezichts-accessoires en ik kwam op Kat von D's getatoeĆ«erde sterretjes.


Deze week dus aan jullie de keuze: Als jullie MOESTEN kiezen tussen Kat von D's permanente getatoeĆ«erde sterretjes of Ke$ha's gouden tand EN neuspiercing, wat zouden jullie kiezen? Het is voor de REST van je leven en je MOET de sterren laten zitten (niet weg laten laseren of bedekken met concealer of een schuine pony) en ook de gouden tand mag je NIET vervangen voor een witte bij de tandarts en de neuspiercing blijft ten alle tijde IN.

Ah, ik hoop dat ik het jullie nu flink moeilijk heb gemaakt! Ik ga voor Kat von D. Ik weet dat de sterretjes permanent zijn maar het staat wel een beetje Star Trek-achtig en met een mooi kapsel en prachtig opgemaakt hoofd staat het helemaal niet gek. Sterker nog, op de foto hierboven vind ik het zelfs super pretty staan! Ze heeft trouwens echt the perfect brows, zie ik nu.

De gouden tand van Ke$ha in combinatie met haar neuspiercing geven haar juist een hele shabby look, alsof ze een rotte tand heeft (of helemaal geen). Neuspiercings vind ik doorgaans wel cute, maar in combinatie met die gouden tand staat het zo pauper! De gouden tand springt meteen in het zicht als je lacht, ik denk dat het mijn lach afbreuk zal doen, dus, kom maar op met die sterren!

Wat zouden jullie kiezen?

Until next time,
Serena Verbon