woensdag 6 oktober 2010

Winactie Fenize.nl


De webshop Fenize.nl verkoopt prachtige sieraden van sterling zilver. Echt zilver dus! En dat voor een behoorlijk scherpe prijs. De sieraden zijn stoer en strak maar hebben toch ook een vrouwelijk randje. Fenize verkoopt kettingen, armbanden, oorbellen en ringen en stuk voor stuk zijn het juweeltjes! De designs zijn heel eigentijds en modern, echt iets voor ons dus! Speciaal voor BeautyLab mag ik een sterling zilveren multi schakel armband verloten t.w.v. €39,95. Ik zou meedoen!


Fenize is een jonge, slimme meid die een eigen webshop runt. Goed bezig! Ik support dat van harte want als geen ander weet ik dat het runnen van je eigen webshop heel veel tijd en moeite kost. Ik vind het daarom altijd extra leuk als ik zie dat een jonge meid achter een webshop zit. Girlpower denk ik dan!

Toen ik Fenize ontdekte klikte ik meteen door naar de ringen. En daar werd ik op slag verliefd op de sterren ring. Een knots van een ring! Ik ben dol op grote ringen en ik ben gek op sterren en ik hou van sterling zilver dus dit was een match made in heaven!



Ik kon deze Sterren Ring natuurlijk niet laten liggen! Ik bestelde hem in maat 16 en hij zit als gegoten. Sinds het moment dat ik hem om heb buigt mijn blik steeds af naar de ring, so pretty! De prijs van deze ring is slechts €29,95. Slechts ja, want dat is echt totaal niet duur voor zo'n knots van een ring in sterling zilver! Misschien denken jullie nu 'duuuur!' maar als je je er een beetje in verdiept dan weet je wel beter. 



WIN WIN WIN!!
Zoals ik al aangaf mag ik speciaal voor BeautyLab lezeressen een prachtige sterling zilveren armband verloten. Om kans te maken op deze Multi Schakel armband moet je een opdrachtje voltooien. Beantwoord de volgende vraag: Hoe duur is de Pink Ribbon ketting? Mail je antwoord naar beautylab@hotmail.com (jaja, nieuw emailadres en hij was nog niet eens bezet).

Jullie hebben een week de tijd dus deze winactie sluit op 13 oktober 2010 om 00:00u. Tip: op http://www.fenize.nl/ vinden jullie het juiste antwoord! Uit alle inzendingen zal ik een winnares kiezen d.m.v. loting (random.org) dus iedereen heeft evenveel kans om te winnen! Hou mijn site in de gaten om te kijken of je hebt gewonnen. Hoor ik binnen 2 weken niets van de winnares dan gaat de prijs naar een ander. Doe dus alleen mee als je mijn site regelmatig checkt anders mis je straks de uitslag van deze winactie en gaat de prijs aan je neus voorbij.


In dit artikel van me leg ik uit hoe je sterling zilver kan schoonmaken en kan laten oxideren en geef ik wat extra uitleg over sterling zilver (wat is het?) en hoe je echt zilver en echt goud kan herkennen. Heel handig artikel, al zeg ik het zelf! :-)

Succes meiden!

Until next time,
Serena Verbon