zondag 3 oktober 2010

Win! 20 x invite Beauty Lab VIP Party!

Een hele goede middag! Ik maakte jullie al een beetje enthousiast over deze nieuwe win actie en vandaag zal ik jullie alle details verklappen. Ik geef een feestje bij mij thuis, maar niet zomaar een feestje, no no no, een VIP Party. En bij een VIP Party horen Goodie Bags! De datum van de BeautyLab VIP Party is geprikt op zondag 31 oktober. Omdat het die dag Halloween is zal ik alles in thema versieren. Are you excited yet? Omdat er helaas niet zoveel mensen in mijn appartement passen maken slechts 20 lucky lezeressen kans op een uitnodiging. Lees snel verder om te lezen hoe je deze uitnodiging kunt bemachtigen!


WHAT TO EXPECT?
Verwacht een Halloween Themed VIP Party! Bij binnenkomst een welkomstdrankje met een amuse, lekkere Halloween Cupcakes, Pompoensoep, broodjes, sandwiches, verse sappen en (virgin) cocktails. Angel zal haar Beauty Bakery spulletjes uitstallen zodat jullie lekker kunnen voelen, ruiken en inslaan! Ook hebben we nog een lading make-up te koop die we ooit samen hebben ingekocht met merken als Stila, Lancome en O.P.I. Neem dus voldoende contant geld mee als je ook nog even wil beautyshoppen! Verder zorg ik voor naamstickers (en eventueel je sitenaam) zodat het makkelijker is om met elkaar in gesprek te komen. We gaan gewoon lekker kletsen, eten, drinken en voor je het weet is het alweer tijd om naar huis te gaan. En bij een VIP Party horen goedgevulde goodiebags! Ik probeer zo veel mogelijk goodies voor jullie te regelen! Ik heb al ringen aangeboden gekregen van CrazyDaisy.nl en notitieblokjes van PP-Junkie.com en ik ga al mijn PR contacten aanschrijven dus reken maar dat zo'n goodiebag mee naar huis wil nemen! Tijdens de Party mag er volop gefotografeerd worden, leuk juist! Iemand vroeg of we geen live webcam konden aanzetten, ook een erg leuk idee.


LET OP!
Doe alleen mee als je zeker weten kunt komen op zondag 31 oktober 2010. Het feest begint om 14.00u en zal eindigen om maximaal 20.00u. Omdat het Halloween is mogen jullie (graag zelfs) verkleed komen. Je bent niet de enige, ik ga zelf ook helemaal in thema!

Als je meedoet win je 1 uitnodiging. Je kan dus niet een eigen vriendin meenemen en het liefst ook geen parents. Het lijkt mij gewoon leuker als je alleen komt. Best spannend natuurlijk! Maar iedereen komt alleen, niemand kent elkaar, en we zijn allemaal meiden met een liefde voor beauty dus wees niet bang dat er niemand tegen je zal praten. Hou hier rekening mee, als je dit niet durft of als je ouders je niet alleen willen laten op het feest kun je misschien beter niet meedoen.

Een week van tevoren, zondag 24 oktober 2010, wil ik van de winnaressen een mailtje ontvangen met de bevestiging dat ze nog steeds kunnen komen. Als ik geen mail heb ontvangen dan nodig ik iemand anders uit en vervalt jouw uitnodiging.

Ik woon in Houten, vlakbij Utrecht. Ik woon heel erg dicht tegen het station aan dus mocht je met de trein komen dan is het een piece of cake om hier te komen. De auto kun je hier ook vlakbij gratis parkeren op zondag. Ik mail jullie uiteraard een uitgebreide routebeschrijving door en de winnaressen kunnen onderling misschien samen carpoolen of treinen, dat probeer ik allemaal te regelen.


WAT MOET JE DOEN?
Dat waren zo'n beetje de dingen waarmee je rekening moet houden voordat je meedoet! Maar hoe doe je mee? Het lijkt mij super leuk om meiden uit te nodigen die mijn site heel vaak checken of die me al heel lang volgen. Echte fans dus! Ook lurkers zijn van harte welkom, ook al zijn zij meer achter de schermen, dat wil nog niet zeggen dat ze geen fan zijn.

De opdracht: Op de dag van de VIP Party is het Halloween. Bedenk een leuke outfit/look voor mij en onderbouw het met voorbeelden en feiten die jullie van me weten. Als je mijn site een tijdje volgt en me een beetje kent moet dat geen moeilijke opdracht zijn. Verder hoor ik ook graag sinds wanneer je me echt volgt en hoe (site, twitter, youtube, bloglovin) en waarom ik jou eigenlijk wel MOET uitnodigen (like, doh!). Mail je verhaal naar starpede@hotmail.com met als onderwerp: VIP PARTY. Je kunt meedoen t/m vrijdag 15 oktober en op zondag 17 oktober maak ik de uitslag bekend via de site. Als er nog vragen zijn, please let me know!

Good luck ladies! Ik kan niet wachten om jullie inzendingen te lezen! :-)

Until next time,
Serena Verbon