zondag 10 oktober 2010

Video: Wenkbrauwen shapen



Ik hoop dat jullie wat hebben aan bovenstaande video, het blijft toch altijd een kwestie van zelf uitproberen. Probeer gewoon haartje voor haartje weg te halen en kijk tussendoor steeds van een afstandje in de spiegel om te zien of je wenkbrauwen een beetje gelijk zijn.

Natuurlijk zullen ze nooit 100% gelijk zijn aan elkaar, want iedere wenkbrauw is weer anders. De een zal toch altijd iets dikker of dunner zijn en ook de hoek van je boog kan verschillen. Als je er constant met een vergotende spiegel bovenop zit dan BLIJF je plukken. Raadzaam is daarom echt steeds van een afstandje te kijken.

Ik was 14, 15 toen ik begon met het epileren van mijn wenkbrauwen en het heeft een paar jaar geduurd voordat ik het echt goed onder de knie had. Soms waren ze echt TE dun en heel vaak waren ze ongelijk. Het vergt gewoon wat oefening en het is waar wat e zeggen, oefening baart kunst. Nu teken ik beide wenkbrauwen binnen een minuut bij. Vroeger was ik er soms wel 10 minuten mee bezig!

Bekijk ook nog even dit artikel over wenkbrauwen shapen. Succes iedereen!

Until next time,

Serena Verbon