zaterdag 2 oktober 2010

Uitslag Winactie: 3 x Clarins Beauty Flash Balm

Vorige week konden jullie meedoen met deze Clarins Beauty Flash Balm winactie door mij te vertellen hoe jullie leven eruit zou zien over 30 jaar. Ik heb meer dan 200 toekomstbeelden van jullie met veel plezier gelezen. Ik heb hieronder 3 inzendingen uitgekozen die ik erg leuk vond en die zich aan de 'regels' hebben gehouden (vermeld je leeftijd over 30 jaar, verwerk het woord beauty in je inzending en hou het niet langer dan 8 regels). Benieuwd of je hebt gewonnen? Klik dan even verder...


Henriette:

Over 30 jaar ben ik 55(!) en zijn 4 van mijn 5 wensen uitgekomen: Ik ben getrouwd en een lieve mama van 4 kinderen, waaronder een tweeling. Mijn vriend wil er momenteel 2, maar ik druk mijn zin nog wel door :P!! Ik heb net zo'n succesvolle trilogie geschreven als bijvoorbeeld de millenium trilogie! Ik hoop ook dat ik ooit nog eens echt ga schilderen, dus tegen die tijd maak ik de mooiste doeken (in ons tweede huis in Italië..)! Door al het smeren met de lekkerste producten en het goed verzorgen van mijn huid & lichaam word ik mooi oud en ben ik op mijn 55e nog een echte BEAUTY!! Tsja.. mijn 5e wens.. Ik heb die miljoenen jackpot NOG STEEDS NIET gewonnen..

Saskia:

Over 30 jaar ben ik 55 jaar, en zie er nog steeds als een stralende beauty uit, ondanks wat rimpeltjes hier en daar. Ik woon nog steeds samen met mijn lieve vriend ( tegen die tijd waarschijnlijk wel mijn man ), hebben dan net een huisje gekocht in Zwitserland, en hebben een super mooie tuin met uitzicht op de bergen. Ik heb naast mijn baan als accountant mijn eigen spa geopend, en dat loopt zo goed dat ik ook nog alle tijd heb om te genieten van mijn gezin en het prachtige land waar ik woon.

 Lydia:

Dan woon ik samen met me lieftallige vriend aan de zee van Ibiza. We hebben 3 kinderen en gaan in het weekend lekker surfen. Voor het surfen smeren we ons goed in met een zonnebrandcrème, van een hoog zonfactor. Als we klaar en gedoucht zijn smeren we ons weer in maar dan met de Beauty Flash Balm. Avonds gaan we koken en het hele gezin helpt mee. Na het eten genieten we nog van een potje mens erger je niet. We sluiten de vond af met een lekker glas ranja. Na de ranja is het tijd voor een beauty slaapje.

Ik moet zeggen dat er veel meiden waren die het woord beauty waren vergeten of een verhaal hadden getypt veel langer dan 8 regels, ik kon hierdoor dus al veel leuke inzendingen wegstrepen. Let hierop dames de volgende keer! Als je graag wil winnen lees dan heel goed door wat je moet doen, ok? Anders is het zo zonde! Tipje van mij.




Bovenstaande verhalen vond ik ZO leuk! En grappig dat zo veel mensen zich over 30 jaar in het buitenland zien. Ik heb bijna alle landen wel voorbij zien komen. Ook veel meiden zien zich wel op een boerderijtje wonen en de meeste van jullie willen meerdere kinderen en heel veel dieren. So cute!

Henriette, Saskia en Lydia: van harte gefeliciteerd meiden! Willen jullie mij je adresgegevens mailen? Let op, als ik over 2 weken geen gegevens heb ontvangen dan gaat de prijs naar iemand anders. Op deze manier weet ik zeker dat ik prijzen weggeef aan vaste bezoekers.

Beauty Flash Balm zal jullie goed bevallen denk ik. Het is wel belangrijk dat je deze balm niet inwrijft maar inklopt (anders krijg je van die opgerolde dingetjes op je huid als je er foundation of concealer over aanbrengt). Bekijk anders even mijn video 'Egale Huid' waarin ik laat zien hoe ik bij mezelf deze Beauty Flash Balm aanbreng. Het is een van mijn favoriete producten en ik ben blij dat ik ze aan jullie mag weggeven! Laat me ook zeker even weten hoe het jullie bevalt, ik ben heel benieuwd!


Niet gewonnen? Aw, niet huilen! Om de verjaardag van Beauty Flash Balm te vieren geeft de webshop Belissima nog de gehele maand oktober extra 15% korting op dit product met de code 'BeautyLab'. Belissima geeft standaard 10% korting dus heb je in totaal 25% korting. Deze actie is geldig t/m 31 oktober 2010. Belissima is de enige echte officiële Clarins webshop van Nederland.

De BeautyLab VIP Party win actie komt snel online, Angel en ik hebben een datum geprikt en it's gonna be spooky!

Until next time,
Serena Verbon