zaterdag 2 oktober 2010

Gewonnen: Weekendje Milaan!

Ik kan het niet geloven maar het is true: Ik heb een weekendje Milaan gewonnen! Toch nog! Ik deed mee met de Beyonce Contest waar je op mijn foto kon stemmen. Ik heb jullie via de site en via twitter gedwongen gevraagd om te stemmen op me en dankzij jullie heb ik gewonnen. Echt, zonder jullie was het me noooooit gelukt!! I OWE YOU GUYS! Ik beloofde een feestje en een leuke winactie. Ik besloot deze beloftes te combineren. Lees hieronder waar ik het nu weer over heb...


Nog even leuk om te vertellen. Het stemmen kon t/m donderdag 30 september 12u 's nachts. Om 11u zat ik al ready and excited achter mijn computertje om te kijken hoe de stand ervoor stond. Ik heb heel lang bovenaan gestaan namelijk, maar een ander meisje, Siti J genaamd, zat me al die tijd op de hielen. We verschilden steeds een paar stemmen dus het was heel erg spannend. Ik had een strategisch plannetje opgesteld uiteraard, want ik heb pas donderdag een mail gestuurd naar al mijn collega's om op me te stemmen. Dat deden ze en ik stond ineens dik voor. Yes!

Maar het laatste uur begon Siti J. weer meer stemmen te krijgen dus ik ging er van uit dat ook zij een strategisch plannetje had opgesteld. Ik raakte in paniek (ja echt!) en schakelde mijn plan B in: Twitter. Op Twitter heb ik toen hysterisch om jullie stemmen gebedeld gevraagd en iedereen die online was op dat moment bracht meteen een stem uit, zo superlief!! Jullie leefden helemaal mee en gingen me helpen door alles te retweeten en zo, ontzettend cool! Ik haalde Siti weer in maar zij bleef mij ook steeds weer inhalen, het scheelde steeds maar 3 stemmen ongeveer. Iedere keer dat ik refreshde hadden zij en ik er weer een stel stemmen bij. Very exciting.



De laatste 10 minuten haalde Siti me in kreeg ze er welgeteld zo'n 50 stemmen bij. In de laatste 10 minuten 50 stemmen? Waar haalde ze die ineens vandaan? Zoals het in de oorlog ook gaat had ik haar achtergrond uiteraard uitgebreid gecheckt. Ze heeft een webshop en de twitter die aan die webshop is gekoppeld had zo'n 300 leden. Ze heeft niets over de Beyonce Contest getwitterd zag ik, dus hoe kwam ze ineens aan 50 stemmen? Ze heeft zo'n 30 Hyves vrienden en als ze al Facebook heeft zullen dat er ook niet heel veel meer zijn. Ik maakte volop gebruik van mijn social media network, zij niet. Dit klopte gewoon niet....dit KON gewoon niet. 



Maar ja, what you gonna do about it? Op zo'n manier winnen is al niet leuk, maar op zo'n manier verliezen is nog minder leuk! Ik besloot om het maar gewoon te accepteren, jammer dan. Tot ik de volgende dag een mailtje in mijn inbox ontving van ILoveFashionNews.nl ;



Ik was op het lab en rende van voren naar achteren met mijn BB in de hand om het mailtje aan al mijn collega's te laten lezen. Yes, Yes!! Ik ben ontzettend happy camper blij met deze prijs! Een weekendje Milaan, gek! En dat niet alleen, ik was blij dat ILoveFashionNews de moeite heeft gedaan om het uit te zoeken. Gerechtigheid! Ik wist wel dat Siti had valsgespeeld, maar ik had natuurlijk geen bewijs. 

Ik kan niet wachten om mijn koffers te pakken en heerlijk te shoppen in deze Italiaanse mode stad. Uiteraard volgt er dan een city trip verslagje hier op de site en ook op ILoveFashionNews zal er een report online komen te staan.



Lieve meiden, zonder jullie hulp was het me nooit gelukt om zoveel stemmen te krijgen op deze foto. Zonder jullie had ik gewoonweg NEVER NOOIT gewonnen! Ik ben jullie zo dankbaar! En als jullie ook ooit meedoen aan een wedstrijd, tell me, tweet me, ik zal jullie terug helpen.


WIN WIN WIN

Als dank wilde ik een leuke winactie organiseren voor jullie, maar ik heb jullie ook een feestje bij mij thuis beloofd. Het leek me wel een leuk idee om deze dingen te combineren. Ik ga daarom een VIP Party geven, gewoon in mijn appartement, inclusief hapjes, cupcakes, drankjes (cocktails?) en goed gevulde goodie bags. Ik ga ervoor zorgen dat er prachtige beauty spulletjes voor jullie in komen te zitten! Ik heb helaas niet zo'n heel groot appartement dus zat ik te denken aan een stuk of 20 meiden. Angel van The Beauty Bakery komt ook en als jullie willen kunnen jullie ter plekke heerlijke spulletjes shoppen. Scheelt weer verzendkosten en het is ook gewoon leuker om het in het echt te zien en te ruiken dan op een foto.

Ik weet nog niet wanneer ik de BeautyLab VIP Party ga houden en wat jullie ervoor moeten doen, maar ik wilde jullie vast enthousiast maken! Het lijkt me ontzettend leuk om jullie in het echt te zien en het gezicht achter de namen te ontmoeten. In ieder geval zal het op een zaterdag of zondag zijn en niet te snel (want ik moet nog leuke goodies voor jullie hosselen), misschien ergens eind oktober, begin november? Snel meer nieuws over deze party. Lijkt deze winactie jullie wat?

Until next time,
Serena Verbon