zondag 17 oktober 2010

Uitslag 20 invitations BeautyLab VIP Party!!


In een vorig bericht konden jullie lezen over mijn idee om een BeautyLab VIP Party te houden voor mijn lieve bezoekers, dat zijn jullie dus! Helaas is er nu maar ruimte voor 20 lezeressen dus vroeg ik jullie om een leuke mail te sturen met daarin wat meer informatie over jezelf en jullie idee voor een Halloween kostuum voor mij. Hoor jij bij de lucky 20? Lees dan snel even verder...


Ik heb alle mails goed en grondig doorgenomen, de collage's en andere creaties goed bekeken en door de regels doorgelezen. Dat wil niet zeggen dat ik de mails heb gekozen waarin de liefste dingen over me werden gezegd of waarin werd verteld dat ik al superlang wordt gevolgd, nee. Ik heb de mails uitgekozen die er voor mij direct uitsprongen! Helaas mocht ik er maar 20 uitzoeken (het liefst wilde ik jullie allemaal laten komen, maar wie weet volgend jaar...). Als je niet bent gekozen wil ik wel dat jullie weten dat het niet was omdat je mail niet leuk genoeg was, de andere mails sprongen er voor mij gewoon net iets meer bovenuit.

Ok, hier gaan we. De 20 meiden die ik graag op mijn feestje zou willen uitnodigen zijn;

  • Anouk van der Kouwe
  • Tjitske van den Ende
  • Elly Groot
  • Lysianne 'Liever Loeder'
  • Madam Lotte Volders
  • Tedje van Gils
  • Sacha Boogaers
  • Sharon Baas
  • Lieke Hester
  • Jeanine deterd oude weme
  • Inez Kootstra
  • Daphne Martoredjo
  • Shenyce Bosch
  • Kimmyii
  • Margot Zwaans
  • Joy Otte
  • Anne Ermens
  • Lizzy van der Hofstad
  • Nikki Weijdt
  • Milou 'Cherize'



Gefeliciteerd meiden! Ik kijk er erg naar uit om jullie 31 oktober op mijn VIP Party te mogen ontmoeten! Zouden jullie mij willen RSVP'en voor 24 oktober op starpede@hotmail.com met jullie adressen? Dan krijgen jullie nog een originele invitation thuisgestuurd. Als ik na 24 oktober niets van jullie heb vernomen vervalt de uitnodiging en nodig ik iemand anders uit.

Aan alle meiden die niet zijn uitgekozen, het spijt me dat ik jullie teleur heb moeten stellen *sad face*. Het was ook zo ongelofelijk moeilijk! Maar weet je, als deze VIP Party nu een succes wordt dan geef ik volgend jaar nog zo'n feest. En als er dan nog veel meer aanmeldingen zijn kan ik misschien wel ergens een zaaltje huren en wie weet wordt het wel een jaarlijks terugkomend item, een BeautyLab Halloween VIP Party! Now, ain't that cool? Dus niet boos of verdrietig zijn, gewoon BeautyLab blijven supporten zoals jullie altijd al deden en dan weet ik zeker dat we elkaar in dit leven zullen ontmoeten, no doubt!

Until next time,
Serena Verbon