woensdag 27 oktober 2010

Persoonlijke Update

Deze hele week ben ik echt super-mega-maxi-druk! Het is wel leuk druk, dat wel. Zondag hebben Bas en ik maar liefst 17 pompoenen naar boven gesleept. We zijn wel 4 keer op en neer gelopen! Iedere pompoen weegt misschien wel 15 kilo dus er ligt echt voor 250 kilo aan sierpompoenen voor m'n deur, insane! Maar goed, dan heb je ook wat. Staat echt gezellig en typisch Halloween-achtig zo.


Verder ben ik druk met de verdere voorbereidingen voor de VIP Party. Ik heb heel veel webshops en PR bureaus aangeschreven en van een deel krijg ik toch wel hele leuke producten en samples voor in de Goodie Bags, goed nieuws dus! Een paar voorbeelden van merken/webshops die in de goodie bags komen zijn Crazy Daizy, Ydeltuyt, Clarins, Dead Sea Premier, Benefit, Rosa Underwear, Nail XL, Verwen Skincare, GoodSkin Labs, Kanebo en Elmex. Stephanie van The Body Shop in Houten (hier om de hoek) gaf me in de winkel samples mee van de nieuwste geur genaamd Dreams Unlimited, super lief! Ook Angel en mijn moeder stoppen er nog een eigen donatie in. Hopelijk komt er NOG meer in te zitten! Even afwachten of er nog meer respons krijg van de aangeschreven shops en bureaus.

Ik heb mijn eerste video opgenomen voor de Fancy! Ik ga namelijk video tutorials maken voor de site Fancy.nl en daarmee hoop ik meer bekendheid en meer bezoekers mee te krijgen. En natuurlijk vind ik het ook gewoon leuk, ik krijg er namelijk niets voor. Hier alvast een sneak peek van de look die ik heb gemaakt. Het thema is Halloween. Aanstaande vrijdag is mijn video online op Fancy.nl, wel allemaal kijken he?








Dan ben ik ook nog gevraagd voor een leuk experiment met de nieuwe gadget van Samsung, de Galaxy Tab (SGT). De Tab is per 1 november verkrijgbaar maar ik heb hem al enkele weken in mijn bezit zodat ik het apparaat beter leer kennen. In totaal zijn er 10 bloggers gevraagd om een 'keten' te starten. Ik ben nummer 1 uit de keten en ik geef het experiment door aan een volgende blogger die op haar beurt verder gaat met haar deel van het experiment. Per keten zijn er 4 bloggers nodig, in totaal doen er dus 40 bloggers mee aan het experiment. Ieder blogger krijgt een SGT en mag deze ook HOUDEN! Whoohoo! 

Ik ben nu al haast onafscheidelijk van mijn SGT, het ding kan bellen, fotograferen, filmen en is meteen een mini-computertje. Mijn experiment is trouwens het volgende; ik ga een fotoshoot organiseren met als thema beauty. Alles wat er bij het organiseren van een shoot komt kijken film ik met de SGT, dus de inkopen van make-up, het zoeken naar een locatie, model, fotograaf, alles leg ik vast. De volgende blogger heeft een fotoshoot met een eigen thema, een thema dat bij haar blog past, en gaat hier alles over filmen. Ik ben erg benieuwd hoe alles uiteindelijk uit gaat pakken!

Kijk vast op de site ideasinmovement.nl voor leuke filmpjes (waarin yours truly gefeatured is) omtrent de Samsung Galaxy Tab. Oh, als jullie trouwens een geniaal idee hebben voor een beauty shot....please holler! Ik ben even inspiratieloos helaas!

En naast al deze drukte moet ik OOK nog een Hello Kitty look zien te maken voor vrijdag! En 2 artikelen per avond tikken zodat jullie wat leuks te lezen hebben iedere dag op BeautyLab.nl.


Wat is het leven van een fulltime analist / beautyblogger toch zwaar! Maar zoals ik al zei, gelukkig is het leuk-druk en niet druk-druk, dat houdt me goed op de been. Oeps, het is al half 3 zegt de klok, en morgen sta ik weer om 6u 's ochtends op. Tijd voor tukkies!

Until next time,

Serena Verbon