woensdag 27 oktober 2010

Tips van BeautyLab Bezoekers!


Regelmatig ontvang ik super enthousiaste mails in mijn inbox van lieve BeautyLab lezeressen die graag iets leuks met me willen delen. Ken je deze webshop? Heb je dit al eens geprobeerd? Misschien is dit wel leuk voor je site? Ik wordt helemaal blij van het enthousiasme dat van de mailtjes af spat en sowieso vind ik het leuk om wat meer contact met bezoekers te hebben.

Anyways, het leek me leuk om de tips van de laatste mailtjes te verzamelen in een artikel. Hieronder kun je daarom de leukste tips van mijn bezoekers lezen, enjoy!


Lezeres Jennifer tipte me deze te gekke YouTube video;
Ik had een tip gevonden over groeimiddel voor wimpers! Ik las op je website dat je van natuurlijke beautyproducten houdt. Toen ik dat filmpje zag dacht ik meteen aan jou! Misschien heb je er wel of niet wat aan, maar ik dacht het is vast wel leuk voor jou site! ps: I LOVE YOURE SITE! :D


Dankjewel voor deze leuke video-tip Jennifer! Dit wil ik zeker eens uitproberen!


Lezeres Sandy vroeg zich af of ik dit wilde reviewen;
Is dit misschien wat voor een review? Tijdens het beauty-surfen kwam ik het tegen en dacht.. Dit moet ik even aan Serena doorgeven! Ik denk namelijk dat meiden hier wel wat mee kunnen! Zelf durf ik het niet goed te bestellen (buitenland) maar misschien leuk voor jou om te reviewen. Ik hoor wel of het wat is! http://www.bumpits.com

Ik heb er nog mee in mijn handen gestaan Sandy! Op vakantie in Florida zag ik ze bij de Wal Mart en bij de Walgreens maar ik dacht 'neeeeeh, is dit wel leuk?'. Nu heb ik er spijt van! En met 2 Bumpits had ik een perfecte Snooki-look kunnen doen! Als ik ze weer tegenkom dan neem ik ze zeker mee voor de site.


Lezeres Daphne kwam met een super goed initiatief;
Ik was daarnet, zoals bijna dagelijks, op je site en toen schoot het volgende me ineens te binnen. Ik ben 21 jaar en al sinds mijn 18de bloeddonor. Dat houdt in dat ik 1x per 3 maanden een oproep krijg om bloed te komen geven. Mijn bloed wordt dan gebruikt voor mensen in ziekenhuizen die het nodig hebben, maar het wordt ook gebruikt voor onderzoeken voor bijvoorbeeld kanker. Ineens besefte ik me dat dit ook een soort van beauty is. En ik dacht dat jouw website misschien wel de uitgelegen kans is om meer donoren te werven. Het kost weinig tijd, maar je redt er levens mee! Ik vroeg me af hoe je daar tegenover staat. 
Zelf sta ik heel positief tegenover het geven van bloed en organen. Ik heb me aangemeld als orgaandonor, maar niet als bloeddonor. Ik heb een keer 10 buizen bloed laten afnemen voor onderzoek en ik werd daarna heel erg slapjes. Als ik bloeddonor ben nemen ze nog eens 5 keer zoveel af, ik weet niet of ik dat wel trek. Alleen als er dringend vraag is naar mijn bloedgroep zal ik donor worden denk ik. Als je geen problemen hebt met naalden en het geven van bloed en er is bij jou in de buurt een prikpost, wat let je? Wordt donor! Jouw bloed redt levens en je lichaam maakt toch weer nieuw bloed aan. Voor meer informatie klik hier.


Lezeres Chantal was BERE enthousiast over een webshop die ze onlangs heeft ontdekt;
Je had het laatst in een artikel over de webshop Ydeltuyt.nl (wat ik by the way ook een geweldige site vind). Ik zelf stuitte laatst op de site Modcloth.com. Ik weet niet of je hem misschien al kent, maar (naar mijn mening) hebben ze echt geweldige spullen! (wel vrij prijzig) Neem vooral 'ns een kijkje bij de accessoires en de jurken! Echt supercute en origineel! En nog 'n plus; de internationale bestellers krijgen 10% korting als ze over de 100 dollar besteden (al is dat wel veel geld..). Ik was zo enthousiast dat ik het gewoon even kwijt moest, haha! Keep up the good work ;).
Oh my! Ik zou ook zo enthousiast zijn van deze leuke webshop met prachtige kledingstukken. Helaas wel wat bovengemiddelde prijzen, maar als je echt naar iets bijzonders op zoek bent waar niet iedereen mee loopt hier in Nederland, is het zeker een aanrader. Dankjewel voor de tip!


Mijn moeder Rita is misschien nog wel mijn grootste fan! Ze stuurt me dagelijks tips. Een hele leuke is deze, mocht je een eigen Halloween feestje organiseren dit weekend;
Op de site van Martha Stewart staan zoveel makkelijke ideetjes! rode kaars laten lekken op witte als dripping blood. een goedkope witte panty uit elkaar trekken tot het lijkt op spinnenweb en dit over een rood boeket draperen. schaal met zwarte kaarsen, donker fruit, met spinnenweb waar plastic beestjes over kruipen. verder ook hapjes en andere zaken. xxx mama.

 Waaaah! Inspiratie!! En nog meer zin in zondag de 31e! :-)

Ik hoop dat jullie het een goed idee vonden om tips van bezoekers te delen in een artikel. Sharing is caring zeg ik altijd maar!

Until next time,
Serena Verbon