woensdag 27 oktober 2010

Giving back: Help een BeautyLab fan!



Een tijdje geleden deed ik mee aan een Beyonce wedstrijd waarbij ik een weekendje Milaan kon winnen, en vroeg ik jullie via de site om op me te stemmen. Lief als jullie zijn, gunden jullie mij dit reisje en stemden jullie massaal! In dit artikel bedankte ik jullie en schreef: "Lieve meiden, zonder jullie hulp was het me nooit gelukt om zoveel stemmen te krijgen op deze foto. Zonder jullie had ik gewoonweg NEVER NOOIT gewonnen! Ik ben jullie zo dankbaar! En als jullie ook ooit meedoen aan een wedstrijd, tell me, tweet me, ik zal jullie terug helpen." 

Time to give back!


Kristel de Groot, een BeautyLab fan, besloot om gebruik te maken van mijn aanbod omdat ze dringend hulp nodig heeft. Ze schreef;

Ik doe mee aan een prijsvraag om reisreporter samen met een vriendin voor 2 dagen te mogen zijn in míjn droomstad HELSINKI! Ik ben bijna Fins gaan studeren, zo erg houd ik van dat land! Maar ik moet eerst in de top 50 zien te komen! (en sta nu nog op plaats 69), want dan pas gaan ze naar je motivatie kijken, die ik in rijm heb geschreven! En dan mogen uiteindelijk 4 koppels gaan. En vervolgens mag je een verslag schrijven, wat in de Telegraaf Reiskrant komt!

Het stemmen gaat heel gemakkelijk, gewoon je voornaam, achternaam en 2x je e-mailadres invullen, dan krijg je een mail met een bevestigingslink, daarop klikken, en tadaaa!! Je kunt stemmen tot en met 31 oktober!!!


Beloofd is beloofd! Bij deze dus een oproepje om op BeautyLab lezeres Kristel en haar vriendin te stemmen. Ze is zo enthousiast en ik hoop van harte dat ze uitgekozen worden door de jury, ik gun die meiden dit van harte! Help ook mee hun droom te verwezenlijken, klik hier om te stemmen! Tevens maken alle stemmers kans op 2 KLM tickets naar Rome, nice!

Alvast bedankt en until next time,

Serena Verbon