maandag 25 oktober 2010

Panda Mond

Gisteren stuurde een lieve collega-blogger me een hele leuke link van bovenstaande foto. Hoe goed is deze! Het is een mond 'opgemaakt' als panda! Ik vond het zo grappig dat ik besloot mezelf meteen deze Panda Mond aan te meten...kijk even verder voor het resultaat...


 

Weliswaar niet zo mooi als het origineel (en niet iedere mond is hetzelfde natuurlijk), maar ik vond het toch een geslaagde poging. Ik heb NYX Jumbo pencils gebruikt in Milk en Black Coffee voor deze look. De pencils heb ik overigens omgesmolten in kleine potjes voor gebruiksgemak. Klik hier om de video tutorial hiervan te bekijken (echt heel handig!).

De full face looks zien er echt bizar uit, hahaha!



Q: Hebben jullie ook meteen zin om te make-uppen als je iets prachtigs, grappigs of aparts ziet staan in een magazine of tegenkomt op internet? Plaatjes, magazines en YouTube zijn echt een ontzettend grote inspiratiebron en als ik wat leuks zie begint het meteen bij mij te kriebelen! ^^

Until next time,
Serena Verbon