zaterdag 23 oktober 2010

Outfit of the Night - Plain White T

 
Vanavond meng ik me eventjes onder het uitgaanspubliek, want dat moet ook gebeuren van tijd tot tijd. Het wordt of DumDum in de Tivoli of een feestje in de Monza waar The Flexican gaat draaien (my fave dj!). Anyways, ik wilde jullie mijn outfit laten zien die het vanavond gaat worden. En meteen mijn nieuwe kapsel showen natuurlijk!


In mijn fashion shoplog video liet ik hem al zien, de imitatie lederen legging (of broek) van Vera Moda. Deze broek kocht ik via de webshop Sans Online (een hele leuke shop met o.a. Vila, Only en Vero Moda).

 Ik vind het echt een stoer ding en ik combineer hem graag met hele casual shirts, zoals dit witte baggy t-shirt van Gina Tricot die ik in Kopenhagen kocht. Het is een lekker luchtig shirt die vaak automatisch off-shoulder wordt doordat 'ie van mijn smalle schoudertjes afglijdt, but I love it!


Als accessoires draag ik stackable armbandjes via Ydeltuyt en ook de grote Chunky Stone ring komt uit deze webshop.


De hoge enkel laarsjes zijn van de Van Haren (I know!) en waren slechts €30. Geen echt leer, natuurlijk. Ze lopen heerlijk en zijn super fashionable, dit is echt een hele goede koop geweest.

En dan, mijn nieuwe haartjes! Ik heb me van de week laten knippen bij MixtBaby en Jermaine heeft het als enige kapper ooit voor elkaar gekregen een schuine lok /pony te knippen. Verder heeft hij het lekker luchtig geknipt zodat ik het lekker volumineus kan dragen. Alle gespleten puntjes er weer uit en ja, je kan echt zien dat het anders is geknipt dan normaal. Het valt gewoon veel beter, luchtiger en mooier als voorheen.



How do you like it? En gaan jullie nog stappen dit weekend, of wat anders leuks?

Until next time,
Serena Verbon