vrijdag 8 oktober 2010

Mijn favoriete lippies!


Ik zat laatst in de bus naar het Lab wat voor me uit te staren en ineens bedacht ik me dat ik heel producttrouw ben. Ik heb namelijk slechts een paar favoriete make-up producten die ik echt blijf gebruiken tot ze helemaal op zijn. En daarna koop ik ze het liefst nog een keer. Vandaag zet ik mijn favoriete lip producten even in de spotlight!


Laat ik als eerste beginnen met mijn eigenlijke favoriet, de tinted lip conditioner van MAC genaamd Pink Fish, uit de limited Hello Kitty Collection. Ik ben hem kwijt. AGAIN! Ik vind hem wel weer hoor, want we zijn voorbestemd, dus alles komt goed. 


Maar waar hij nu uithangt? I don't know. De laatste keer was ik hem 3 maanden kwijt bij mijn nichtje, ik heb hem een hele tijd op het bureau van Cynthia laten liggen (ze heeft er ook een, vandaar de verwarring) en nu ligt hij vast ergens in een tas, jaszak of bij een bekende. Anyways, dat is mijn echte nummer 1. Alleen is hij niet met ons vandaag. Dus op naar de andere 3 producten die ik dagelijks op mijn lippen smeer!

ELLIS FAAS - Milky Lips 205

Looks:
De huls is veel te lang dus erg handig meenemen is dit product niet, maar wat een gave kleur! het product brengt heerlijk smooth aan en blijft goed op mijn lippen zitten. Het glanst niet extreem waardoor het dat echte nude effect heeft. Dit product heeft een mooie zalmkleur met een vleugje roze, echt een fijn kleurtje die overal bijpast en die me meteen een stukje mooier maakt. Love it! Klik hier voor het bijbehorende artikel.

Chanel - Rouge Allure Extrait de Gloss in Insolence

Looks:


Het perfecte roze kleurtje, als je het mij vraagt! Het is echt een prachtige kleur roze die in het daglicht vrij neutraal oogt, maar met flits best opvallend is. De gloss is niet plakkerig, vrij dik (een structuur als een gesmolten lippenstift), dekkend, goed gepigmenteerd en gewoon erg fijn. Het geeft me een lekkere frisse uitstraling en glanzende lippen. Liefde! Lees hier het bijbehorende artikel.

Elizabeth Arden - Eight Hour Cream Lip Protectant SPF15

Tja, what can I say? Deze lippenbalsem is gewoon een echte must have. Het maakt je lippen lekker vettig, is enorm voedend en helend, glijdt silky smooth over je lippen, maakt ze zacht en kissable en beschermd je lippen tegen schadelijke UV stralen met SPF 15. Perfect! Ook onder lippenstift of -gloss is het ideaal. Droge velletjes zijn in een oogwenk verdwenen zodat je gestifte lippen er de hele dag verzorgd en netjes blijven uitzien. Lees hier het bijbehorende artikel.

Q: Wat is jullie top 3 aan lip producten?

Until next time,
Serena Verbon