zaterdag 16 oktober 2010

Mardy MakeupShop mini bestelling

Mardy MakeupShop is een schattig webwinkeltje van Marian en Mandy, moeder en dochter. Dit soort webshops vind ik altijd erg leuk, zeker omdat mijn moeder en ik ook samen The Secret Garden shop deden. Ik weet dus precies hoe leuk het kan zijn, maar ook hoe druk. Daarom zet ik met dit artikeltje Mardy MakeupShop even in de spotlight want dat hebben ze wel verdiend!


Mardy MakeupShop is geen gelikte shop zoals we misschien graag zien, maar als je even door het girly roze en paars heenkijkt ontdek je allerlei leuke make-up en lakjes voor kleine prijsjes. Ze verkopen aardig wat nagellak, leuke nail art spulletjes en een selectie make-up. Let vooral op hun Wet 'n Wild verrassings pakket waarbij je 3 producten ontvangt van Wet 'n Wild voor maar €4.

Omdat ik zo gek ben van roze kleurtjes bestelde ik een lakje van Art de Lautrec. Deze lakjes zijn vrij groot, er zit 12 ml in, en kosten € 2,20. Erg goedkoop! Ik koos de kleur 'lichtpaars' nummer 417, maar ik vind de kleur meer lichtroze met een lila of blauwe ondertoon. Eigenlijk precies dezelfde kleurtoon als de Lady Gaga lipglass van MAC.

Dit creamy lakje dekt in slechts 1 keer (amazing!), maar het duurt wel ietsje langer dan ik gewend ben qua droogtijd. Maar dat is op te lossen met een snel drogende topcoat of een flinke dosis geduld. Anyways, als het lakje eenmaal droog is zit 'ie er ook wel goed op. Zeker 4 dagen blijft het er netjes op zitten en de kleur is ontzettend pretty! Ik hou echt van dit soort snoeperige kleurtjes!

zonder flits

met flits

Verder ben ik dol op nail art, you know that! Deze fimoplakjes kiwi en sinaasappel kon ik dus niet laten liggen! Per zakje van 35 stuks betaal je maar €0,50. De plakjes zijn flinterdun en dus ook zeker geschikt voor natuurlijke nagels. Gebruik dit artikel voor inspiratie.


Hmmmmm...meloen! Mijn favoriete smaak Italiaans ijs! Deze nagellak remover van Ados met meloen geur kostte maar €1,00. Echt van die leuke 'die neem ik ook even mee' prijsjes. Het flesje bleek echter aan de kleine kant bij ontvangst. Het is namelijk maar een klein flesje van 50 ml. Hoe dan ook, de geur ruikt super lekker (echt naar die meloen die op het plaatje staat) en hij doet zijn werk goed, zonder aceton. Nice! Dat is stukken beter voor je nagels.


Mardy MakeupShop reageert snel op mails en stuurt je bestelling zo snel mogelijk op onder TNT Post tarieven. Ze rekenen wel wat extra voor verpakkingskosten (en terecht, dat is ook ontzettend veel werk, dat deden mijn moeder en ik ook) en als je met iDEAL betaald brengen ze ook extra kosten (€1,18) in rekening. Dat begrijp ik ook wel, want dat bedrag moeten zij anders afdragen aan iDEAL terwijl jij bijvoorbeeld maar voor €1 besteld, dan zouden ze zelfs verlies maken! Bij bedragen boven de €40 (Nederland) of €50 (Belgie) sturen ze het zelfs gratis naar je op. 

Kortom, kleine prijsjes, goede service, leuke beauty spulletjes. Mardy MakeupShop is zeker de moeite waard om even in rond te neuzen.

Until next time,
Serena Verbon