dinsdag 12 oktober 2010

Gaga Gloss

Eerder dit jaar kocht ik de Viva Glam Lady Gaga lipstick en sinds afgelopen vrijdag is de gloss variant nu ook verkrijgbaar bij alle MAC counters en pro stores. Deze Viva Glam Lady Gaga lipglass heeft net zo'n pretty pink kleurtje als de lipstick, I love it! Een extra goede bijkomstigheid is dat de totale opbrengst van de Viva Glam lipsticks en lipglasses naar het MAC AIDS fund gaat. Beautyshoppen voor een goed doel, wat wil je nog meer?



Net zoals de lipstick bevat ook deze verpakking een rood metallic Lady Gaga signature. Ook kreeg ik er nu een super gaaf stickervel bij kado met allerlei stickers die te maken hebben met de Viva Glam 2010 lijn van Lady Gaga en Cyndi Lauper.


De lipglass is met zijn 4,8 gram kleiner dan ik verwacht had. Zoals je op de foto kunt zien is het echt maar een klein dingetje. Niet dat ik dat heel erg vind hoor, zo'n kleine is heel handig voor in je broekzak als je gaat stappen en daarbij, ik heb nog nooit een lipgloss opgemaakt! Dus door dit kleine formaat kan dit wel eens mijn eerste lipgloss worden die ik op ga maken, want de kleur maakt dit wel een (nieuw) favorietje van me!


De fuzzy applicator neemt veel gloss op zodat je in een keer genoeg product op je applicator hebt om allebei je lippen te voorzien van een goede laag gloss.


De gloss zelf is ideaal! Non sticky (al blijven er wel altijd haren in kleven, maar als je je lippen op elkaar drukt dan plakt het absoluut niet), creamy, shiny, dekkend en gewoon prachtig van kleur! Het is een soort lichte lila/roze teint (roze met een blauwe ondertoon), very pretty! Misschien wel net een tikje te bleek voor mijn gezicht, maar ik draag 'em lekker toch!

Swatches op de binnenkant van mijn arm. Links is zonder flits en rechts met. Zoals je ziet lijkt de kleur sprekend op de Gaga lipstick, maar ook op de Pink Fish tinted lip conditioner uit de Hello Kitty collectie (my fave!). Ik weet niet wat het is, I just love pink lip products!


Hieronder heb ik een 'full face' foto genomen, maar omdat ik hier nog make-up draag van de video tutorial die vanmiddag online komt heb ik even sneaky mijn haren ervoor gedaan. Anders is het geen verrassing meer!


Als je een liefhebber van roze bent is deze Gaga Gloss een echte must-have voor je beauty stash! Het is zo'n prachtig mooi PERFECT roze kleurtje, zucht. Ik ben er echt helemaal weg van. De prijs voor deze gloss is € 17,00.

Heb jij hem al?

Until next time,
Serena Verbon