donderdag 21 oktober 2010

Celebrity Halloween Costumes

Op zondag 31 oktober is het alweer Halloween en zoals jullie misschien wel weten geef ik die dag mijn BeautyLab VIP Party geheel in Halloween style. Ik was wat aan het surfen over het internet op zoek naar inspiratie voor een tof kostuum toen ik op de foto's van Heidi Klum stuitte. Als er een celebrity is die van Halloween houdt is zij het wel! Ze geeft sinds 10 jaar haar eigen Heidi Klum's Halloween Party en alle celebs zijn uitgenodigd. Hieronder heb ik een selectie gemaakt van de meest opvallende kostuums. Kijken jullie mee?


Als organisator van het feest moet je natuurlijk flink uitpakken! Ik moet zeggen dat Heidi's kostuums door de jaren heen het meest opvallend, origineel en mooi zijn. Vooral haar kostuum als Indiase Godin Kali in 2008 is zowel weerzinwekkend als prachtig! Check de details, echt gruwelijk mooi!



Hoewel ik het vanaf kleins af aan altijd doodsbenauwd kreeg van clowns (ze zijn gewoon zo eng!) vind ik het clowns kostuum van Pink erg mooi. Ze is een beetje een triest clowntje, vrouwelijk, bijna onherkenbaar en toch ergens ook mooi.



Kali heeft het ook niet op clowntjes...



Heidi heeft samen met hubby Seal getracht The Garden of Eden uit te beelden. Seal als Eva en Heidi als appel met slang. Hoe origineel! Dit duo kostuum is ontworpen met een flinke knipoog en het is echt een kunstwerkje om naar te kijken. Leuk feitje; ze heeft haar eigen make-up gedaan, inclusief de slangenschubben.

Ook Christina Aguilera en haar man zijn ieder jaar weer van de partij. Ze gaan altijd in bijpassende kostuums, cute he? Hieronder moeten ze geloof ik een zombie bruid en bruidegom voorstellen. Ik vind dit kostuum leuk omdat ze leuk op elkaar aansluiten en omdat ze er nog zo mooi uitzien ondanks het feit dat ze dood zijn.

Blake Lively is Cleopatra en Martha Stewart is Medusa. Zou Martha alles zelf geknutseld hebben?

Wederom Heidi Klum die met paard en al verscheen op haar eigen feestje als Lady Godiva. Dit is een prachtig en sexy kostuum, love it!

Kim Kardashian is echt zo'n mooie meid! Hier heeft ze zich gehuld in een Wonder Woman pakje. Looking good! Sexy, maar niet skanky. Nice job.


Katy Perry doesn't care about sexy. Hier heeft ze zich een Freddy Mercury look aangemeten, compleet met dikke snor en te strakke broek, echt humor dit!

Vinden jullie het ook zo leuk om te verkleden? Om voor een avond even te transformeren tot iemand anders? Ik ben er dol op en ik kan echt uren achter internet zitten surfen naar allemaal Halloween kostuums ter inspiratie. Ik weet nog steeds niet hoe ik me ga verkleden de 31e, maar ik wil er nog wel vrouwelijk uit zien. Dus geen dikke snor en een mannenpruik voor mij. Ik wil er ook weer niet bijlopen als een skank (zoals die Halloween outfits van Paris Hilton altijd), maar gewoon opvallend, origineel en totaal onherkenbaar! 

Q: Als jullie nu celebrities waren en geld speelde geen rol, wat zou dan jullie ultieme Halloween outfit zijn?

Ik zou wel als Chinese prinses willen gaan, compleet met groots kostuum en ingewikkeld opgestoken haar. Of juist een beetje scary, als de Queen of the Vampires met zo'n middeleeuwse jurk. Of als Medusa zoals Martha Stewart, maar dan met een echte slang om mijn nek. Of.....

Jullie merken het vanzelf wel de 31e, en als je niet op mijn feestje komt show ik mijn outfit uiteraard hier op BeautyLab.nl want ik ga natuurlijk filmpjes en foto's schieten op mijn VIP Party. Ik heb de doodskoppen al binnen en voor een enge mist (mini playback show mist) wordt gezorgd...

Until next time,
Serena Verbon