vrijdag 22 oktober 2010

Battle of the Beauty Bloggers: THE DARE!


Vorige week konden jullie lezen over de Battle of the Beauty Bloggers, waar Vera Camilla en ik het gaan 'uitvechten' door elkaar uit te dagen met de meest moeilijke make-up looks. Ik heb uiteraard goed nagedacht over een look om het onze Veer zo moeilijk mogelijk te maken. Benieuwd welke look ik voor haar uit heb gekozen? Klik dan even verder...


Ben je er klaar voor Vera? Het thema die ik voor jou heb gekozen is...


UIL!

That's right, you heard me. Je moet jezelf transformeren naar een uiltje. Je mag zelf weten door welke soort uil je je wil laten inspireren en of je daadwerkelijk probeert om op een uil te lijken of dat je een inspired look gaat creĆ«ren. Ik zeg je vast 1 ding; gebruik je geen veren? YOU LOOSE! Wuhahahaha!

Zo en nu ga ik heel snel op jouw site kijken om te zien wat voor thema je voor mij hebt uitgekozen. Kom maar op!

Until next time,
Serena Verbon