vrijdag 29 oktober 2010

Battle of the Beauty Bloggers: THE HELLO KITTY LOOK!


Vandaag is het dan eindelijk zo ver! Vera van VeraCamilla.nl en ik hebben elkaar vorige week uitgedaagd een zo moeilijk mogelijke look te creeren. Van Vera kreeg ik het onmogelijke thema Hello Kitty. Een cartoon kat zonder mond. Hoe ga ik dit in hemelsnaam oplossen? Klik snel verder voor de video...



Zoals je ziet is het haast onmogelijk om Hello Kitty make-up aan te brengen om er vervolgens daadwerkelijk op te lijken. Hello Kitty is een cartoon met een rond bol koppie en mijn hoofd is langwerpig! Hoewel Hello Kitty cute en cuddely is, zie ik er op zijn mildt gezegd pretty scary uit. Zelfs Clarence en Coco hadden zoiets van 'Stay awayyyy!'.


Ik heb hoe dan ook erg mijn best gedaan om er zo goed mogelijk uit te zien als Hello Kitty, en ik hoop dat jullie mijn lef en creativiteit kunnen waarderen. De oortjes, strik en het kraagje maken het wel af qua details en verder heb ik alles wat Hello Kitty ook heeft: zwarte kraaloogjes, een gele dopneus, witte huid en snorharen aan de zijkant van mijn hoofd.




Vera heeft van mij het thema 'Uil' gekregen, ik ben erg benieuwd wat ze daarmee heeft gedaan! Jullie ook? Klik dan op VeraCamilla.nl om meteen even te kijken. Wat vinden jullie van mijn look? Hadden jullie het anders gedaan?

Until next time,
Serena Verbon

MAC VRAAG 4: Welk MAC product je onder je make-up zodat hij beter blijft zitten?