zaterdag 30 oktober 2010

Halloween tutorial: Vampirella Look

Ik vertelde jullie laatst in dit artikel dat ik als make-up artist ben gevraagd voor Fancy.nl en gisteren verscheen mijn debuut filmpje op deze site. Het is een Vampirella Look, speciaal opgenomen voor Halloween. Klik op 'lees verder' om de video te bekijken!



Ik heb alleen beeldmateriaal ingestuurd en de Fancy heeft de video bewerkt, dus wellicht is het anders ge-edit dan je misschien van me gewend bent en ook duurt de video langer dan jullie gewend zijn. Anyways, enjoy watching!

De vampiertanden, schmink en het nepbloed zijn besteld via deze webshop. Verder heb je alleen nodig: zwarte en paarse oogschaduw, oogpotlood, wenkbrauwpotlood, mascara, rode lippenstift en optioneel zwarte gloss. Natuurlijk kun je ook zwart oogpotlood op het midden van je lip aanbrengen en daar een glossje overheen doen. In ieder geval, naast de fopshop artikelen heb je waarschijnlijk de meeste make-up producten wel in huis dus hoef je er niet extra veel geld tegenaan te smijten.

Voor kleding zou ik gaan voor iets Victoriaans ogend, een korset, een top met diep decolleté, een zwarte (nep)roos corsage, een choker ketting, een lange rok (met petticoat?). Of morticia style lange zwarte jurk met koltrui.

Until next time,
Serena Verbon