dinsdag 21 september 2010

Winnares Miss Charity - Queen of the Benelux 2010

Tijdens de zenuwslopende finale van Miss Queen of the Benelux 2010 ben ik uitgeroepen tot Miss Charity! Weten jullie nog dat ik solid perfumes heb gemaakt en aan jullie verkocht voor het goede doel? Dankzij jullie heb ik er heel veel verkocht en daarmee heb ik in totaal 905,- opgehaald.


De jury vond mijn idee en de inzet zo goed dat ze besloten mij te kronen als Miss Charity. Maar eerlijk, meiden, zonder jullie was dat me natuurlijk nooit gelukt. Bij deze wil ik jullie heel hard bedanken voor alle steun! Bedankt dat jullie zo veel hebben gekocht en bedankt voor de RT's op Twitter en de berichtjes op jullie eigen blogs. Jullie zijn geweldig!

In totaal hebben de Missen 2700 opgehaald (vorig jaar was dit 1600 dus een hele vooruitgang!) en ik weet zeker dat Stichting Missahoe Wonder met dit bedrag wonderen kan verrichten voor de weesjes in Ghana. Stichting Missahoe Wonder is een kleine non-profit organisatie die alle hulp kan gebruiken. Mocht je geen solid perfumes hebben gekocht maar wil je toch nog je steentje bijdragen aan deze organisatie? Op hun website kun je links in de kolom geld doneren.


Hieronder heeft Missahoe Wonder een video gemaakt van de spannende uitslag van Miss Charity:


Ik werd gekroond, kreeg een bos bloemen, een haarverzorgingspakket van Keune in mijn handen gedrukt en een prachtig sieraad (een ketting met 2 paar oorbellen) werd omgehangen. Maar het leukste was natuurlijk het uitreiken van de cheque!

Lieve BeautyLab bezoekers, nogmaals bedankt! Jullie hebben geen idee hoe blij is ben met jullie steun en hoe blij het me maakte om de cheque te mogen overhandigen (en om het gelukkige gezicht van de penningmeester te zien). Zonder jullie was het me nooit gelukt. Jullie zijn top!

Until next time,
Serena Verbon