dinsdag 21 september 2010

Mooiste haar van Nederland!

Joehoe! Andrelon bestaat 70 jaar en daarom organiseren ze een leuke wedstrijd genaamd 'Het mooiste haar van Nederland'. Ik vond dat ik ook wel een kansje moest wagen aangezien ik hartstikke dol ben op mijn bruine lokken. Er zijn verschillende categorien waaronder krul, stijl, slag, kleur en kort. Ik heb mezelf bij slag ingedeeld. Om te winnen heb ik nog zo'n 5000 stemmen nodig in 2 weken tijd. Oei! Maar jullie gaan me wel helpen, toch? ^^


Stemmen is gratis en makkelijk. Alles wat je moet doen is klikken op onderstaande link en vervolgens klik je op het knopje 'stem op mij'. Probeer vanaf zoveel mogelijk verschillende computers te stemmen want dat kan gewoon! En volgens mij kun je de dag erop nog een keer stemmen. Jullie kunnen stemmen t/m 7 oktober.


Van iedere categorie wordt er een winnaar gekozen en deze winnaars krijgen een professionele photoshoot. Uit deze foto's kiest zowel het publiek als een jury de uiteindelijke winnaar en dit wordt het gezicht van de Andrelon 70 jaar campagne. OMG! Mijn hoofd op bushokjes, dit wil ik zo graag winnen!

Als je wil weten hoe ik zo veel volume in mijn haar krijg klik dan hier!

Ik hoop dat jullie me willen helpen want ik wil dit echt heel erg graag. Momenteel staat er een meisje bovenaan met 4200 stemmen dus ik heb echt alle hulp nodig die ik maar kan krijgen. Zonder jullie zal ik het nooit redden!

Wish me luck!

Until next time,
Serena Verbon