donderdag 9 september 2010

WIN!! Claire's Mood Polish

De prijzen van de vorige winacties zijn zo goed als de deur uit dus vond ik het alweer tijd voor een nieuwe prijzen bonanza! Ik weet dat jullie er op zitten te wachten en eerlijk gezegd ik ook. Ik kan niet wachten om de Mood Polish van Claire's aan jullie weg te geven! Ik heb er een aantal extra gekocht in Florida en vandaag wil ik beginnen met het weggeven van bovenstaande kleuren Peaceful/Confident en Fabulous/Funky.


Allereerst wil ik beginnen met een korte review van deze lakjes. Om heel eerlijk te zijn vind ik ze behoorlijk prut. De lak is niet te dik en niet te dun, maar je moet wel snel lakken want anders krijg je strepen. De lak droogt namelijk in een mum van tijd op! Ik vind dat persoonlijk erg fijn (ongeduldig typetje!) maar zoals ik al zei moet je dus wel snel werken om een streeploos resultaat te krijgen. De lak dekt na 2 lagen pas echt goed, naar wens kan een derde laag aangebracht worden voor een nog beter resultaat. De finish is trouwens mat, dat wist ik helemaal niet! Een glanzende topcoat erover heen vind ik zelf mooier staan, maar mat kan ook heel leuk zijn.

Als je de lakjes aanbrengt zonder base- en topcoat liggen ze er na 3 tellen weer af. Of nou ja, 3 tellen. Een douchebeurt. Of een halve werkdag. Echt, het gaat behoorlijk snel. Ze slijten aan de onderkant en beginnen een beetje te chippen. Met base- en topcoat gaan ze hoogstens 2 tot 3 dagen mee zonder te slijten of te chippen. Let wel, dit is mijn ervaring. Ik heb nagels die wat meer olie afscheiden dan de meeste mensen dus op mijn nagels houdt een lakje sowieso nooit zo heel lang. 

Peaceful/Confident

Peaceful/Confident is fel turkoois bij warmte en teal-kleurig bij kou. Het is een subtiele kleursverandering maar op zich wel duidelijk genoeg om verschil te zien. Op bovenstaande foto heb ik mijn handen natgemaakt met warm water en zodra de onderkant donker begon te worden heb ik een foto gemaakt. In het echt is het verschil duidelijker te zien, het is ongelofelijk moeilijk om het goed op de foto te krijgen!

Fabulous/Funky

Fabulous Funky is neonroze bij warmte en donkerroze bij kou. Ook deze mood polish is heel subtiel wat kleursverandering betreft maar als ik zo naar mijn handen kijk (de kleur zit er nu op) is het echt heel duidelijk te zien. Op de foto valt dat verschil een beetje weg maar hieronder heb ik een iets duidelijker foto weten te maken:


Wat moet je doen om te winnen?

1. Het is geen verplichting maar ik zou het leuk vinden als je me zou volgen via Bloglovin'. Echter is dit niet noodzakelijk om te winnen (ik kan niet eens zien wie me volgt namelijk, maar ik vind het leuk om zo veel mogelijk followers te hebben!)

2. Als je Twitter hebt retweet dan het volgende: RT @serenaverbon Doe mee met de winactie op BeautyLab en win Claire's Mood Polishes via www.BeautyLab.nl

3. Laat hieronder een comment achter met de naam van het lakje die je graag zou willen winnen en vertel erbij in welke mood jij nu bent en waarom.

Deze winactie sluit volgende week op 16 september om 00:00 uur. De uitslag zal ik hierna zo snel mogelijk bekend maken op deze site. Ik vraag in het artikel om jullie adressen naar me te mailen zodat ik de prijs kan opsturen. De prijzen worden verloot, iedereen maakt dus evenveel kans om te winnen. Met deze winactie zijn er 2 winnaars, iedere winnaar krijgt 1 van de 2 lakjes opgestuurd. Succes iedereen!

Until next time,
Serena Verbon