donderdag 9 september 2010

Wimper extensions

Laatst zag ik mijn vriendin Jacqueline weer sinds een lange tijd en het viel me meteen op: ze had wimper extensions laten zetten. Als je weet hoe haar wimpers voorheen waren valt het op, maar als je het niet weet kun je alleen maar jaloers denken 'wow, had ik maar zulke wimpers!'. Het ziet er namelijk heel natuurlijk uit (van dichtbij zie ik de extensions niet eens zitten) maar je oogopslag in in een klap een stuk verleidelijker en opvallender. Je wimpers zijn voller, langer en gekruld. Mascara is overbodig. Dit wilde ik ook!


Jacq heeft haar wimper extensions laten zetten bij Jolanda van Eyelashexpress.nl die - toevallig - in Houten zit. Volgens Jacq zet Jolanda ze heel goed en ze gaat er dan ook een keer in de zoveel tijd terug voor een refill behandeling. Door Jacq's lovende woorden (haar gastenboek staat overigens ook vol lof) belde ik Jolanda vandaag op en maakte een afspraak. Aankomende zaterdag laat ik de extensions zetten (spannend!!) en ik mag deze behandeling op film opnemen zodat ik jullie kan laten zien hoe dat precies gebeurt. Ik ben heel erg benieuwd! Ik zal natuurlijk ook voor en na foto's maken zodat je goed het verschil kan zien. Ik heb hieronder informatie over de wimper extensions van de site geplukt;

Bij deze wimperextensions wordt elk afzonderlijk natuurlijk wimperhaartje met een aparte wimperhaartje met een aparte wimper extension verlengd. Dit geeft een natuurlijk effect. De extensions zijn vervaardigd van een hoogwaardig anti-allergisch materiaal met een vollere aanzet aan de basis die geleidelijk dunner wordt naar het uiteinde, precies zoals een natuurlijke wimperhaar. Ze worden aan de natuurlijke wimpers bevestigd met een speciale bonder (zonder formaldehyde) die zacht en flexibel blijft en geen schade veroorzaakt aan de natuurlijke wimper. De wimpers worden per haartje bevestigd aan uw eigen wimper(s). Voor een verlenging worden ongeveer 60 tot wel 90 haartjes gebruikt.


De wimperextensions blijven gemiddeld 2 maanden zitten, afhankelijk van de levensduur van uw natuurlijke wimper(s). Natuurlijke wimpers hebben een gemiddelde levensduur van 2 maanden, waarna ze uitvallen en weer nieuw aangroeien. Om een mooie volle wimper te behouden adviseren wij om ieder 3 tot 4 weken een Refill behandeling uit te voeren. De gemiddelde behandelingsduur voor een nieuwe set Lashes is 60 tot 90 minuten. Een Refill behandeling duurt gemiddeld 15 minuten.

Jolanda in haar salon

De prijs voor de eerste behandeling is €75 en de refill behandelingen kosten €35. Ik heb van mezelf vrij lange wimpers, dus waarom doe ik dit eigenlijk? Nou, kijk. Vrijdag 17 september sta ik in de finale van de Miss Queen Benelux verkiezing dus wil ik er extra mooi uitzien. Ik ga mezelf helemaal pimpen met wimper extensions, ik neem een wenkbrauw behandeling, manicure/pedicure, ik pak een zonnebankie, etc. Kortom, ik stoom mezelf helemaal klaar voor de finale! Kom maar op!

Hebben jullie wel eens een wimper extension behandeling ondergaan? En zo ja, wat vond je er van?

Until next time,
Serena Verbon