maandag 27 september 2010

Sephora Prijzencircus: Nog wat gescoord?


Whoohoo! Het voordeelspektakel is weer losgebarsten! Prijzencircus betekent voor ons beautylovers natuurlijk gewoon: de Sephora leegroven. Dit keer was ik heel bescheiden en ik hield het slechts bij een verrassingszakje van €5. Wat hebben jullie gescoord?



Ik liep de Sephora in en ik dacht 'No, I shouldn't have done that'. Overal bakken en bakken met graaiende meisjes en de aanbiedingen vlogen je om de oren. Ik wierp natuurlijk een blik in de bakken en kon mezelf maar moeilijk bedwingen. In Amerika had ik al zo ONTZETTEND veel beauty geshopt, ik heb echt niets meer nodig. Toen bleef mijn blik hangen op de verrassingszakjes. Ze waren maar €5, de moeite waard om er eentje mee naar huis te nemen dacht ik zo. 


Wat zat hier zoal in? Eigenlijk alleen maar Sephora eigen merk artikelen. Twee lipglossjes, een lakje en een loose eyeshadow. Niet mijn kleuren helaas. Overigens wel in erg mooie kleuren, ik had niet het gevoel dat ik afdankertjes heb gekocht. En dan te bedenken dat deze producten €1,25 per stuk kosten!

Een vriendin van me kocht het verrassingzakje van €10 en daar zat o.a. een mooi Benefit Lipgloss in (die dingen zijn €21!). In Utrecht vullen ze de zakjes zo, zodat het echte bedrag neerkomt op €50. Als je echt een leuke verrassing te pakken wil hebben denk ik dat je beter een gokje kunt wagen met de zakjes van €10, gewoon een ingeving hoor.

Swatches! Ik heb de Sephora producten vluchtig geswatched en ik moet zeggen, I'm impressed. Volgens mij zijn de oogschaduws en de overige pressed poedertjes niet van bijzondere kwaliteit maar de loose eyeshadow was daarentegen prachtig. Dit is no.3, een lichtgele, gouden kleur. Lekker veel pigment, volop shimmery en het brengt goed aan en laat zich makkelijk blenden.



De lipglossjes zijn ook echt prima! De kleuren zijn niet alleen mooi, de structuur is lekker 'stevig' (maar niet dik) en glanzend en de shimmers zijn prachtig. De gloss is goed smeerbaar en verdeeld goed over je lippen. De kleur op je lippen is lichter dan in het flesje, maar toch erg goed zichtbaar. Hm, bij nader inzien hou ik die cranberrykleur voor mezelf! Hij plakt trouwens ook helemaal niet, top! Hieronder op de foto: boven is de cranberrykleur (28) en onder de bronzekleur (33) met ook grotere glitters (pretty!)


De nagellak is vrij klein, in het flesje zit maar 5 ml. Deze kleur heet Caramel (No. L06) en het is te vergelijken met een nude kleurtje met een vleugje perzik. Niet mooi op mijn gebruinde handen, al zeg ik het zelf. Het lakje streept een beetje, maar met 2 laagjes zit 'ie er streeploos en gedekt op.


Al met al geen teleurstelling hoor dat zakje! Ik hou die ene gloss zelf en de rest verloot ik vast wel een keer hier op de site als winactie (of als onderdeel in een heel groot pakket aangezien ik nog wat te vieren heb!). 

Ik ben benieuwd, wat hebben jullie zoal gescoord bij Sephora?

Until next time,
Serena Verbon